H Amazon ξεπέρασε τη Walmart στην αγορά ενδυμάτων των ΗΠΑ κυρίως χάρη στην εκτίναξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά την πανδημία, σύμφωνα με έκθεση της UBS.
Συγκεκριμένα, η UBS αναφέρει στην έκθεση ότι οι πωλήσεις ενδυμάτων της Amazon στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 15% στα περίπου 41 δισ. δολάρια το 2020, ξεπερνώντας κατά 20%-25% εκείνες της Walmart στον κλάδο.
Ο αριθμός «αντιπροσωπεύει μερίδιο 11%-12% επί των συνολικών πωλήσεων ρούχων στις ΗΠΑ και 34%-35% από των πωλήσεων ρούχων μέσω διαδικτύου», επισημαίνει η UBS.
«Πλέον αναμένουμε ότι η Amazon θα ξεπεράσει τα 45 δισ. δολάρια σε πωλήσεις ενδυμάτων το 2021», προσθέτει.
Η Amazon επωφελήθηκε σημαντικά από την πανδημία, καθώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα της όλο και περισσότερο για να αγοράσουν είδη πρώτης ανάγκης αλλά και είδη πολυτελείας διαδικτυακά, καθώς τα lockdown περιόρισαν τις επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα.