Για την Kaizen Gaming η υπευθυνότητα αποτελεί βασικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας. Με την ίδια φιλοσοφία, με την οποία προσεγγίζει το υπεύθυνο παιχνίδι για τους πελάτες της, αντιμετωπίζει και τους δικούς της ανθρώπους, που για όσους την γνωρίζουν καλά, αποτελεί και ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της.
Από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, η Kaizen Gaming, θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων της, προχώρησε σε σειρά ειδικών μέτρων προστασίας και υποστήριξης για το προσωπικό της, υπογραμμίζοντας για άλλη μία φορά τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.
Μια πρώτη κίνηση ήταν η εκτεταμένη εφαρμογή της τηλεργασίας. Σχεδόν όλο το ανθρώπινο δυναμικό των γραφείων της Kaizen στην Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Πορτογαλία, Γερμανία και Βραζιλία, εντάχθηκε στο καθεστώς αυτό, ενώ η εταιρεία προσέφερε όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εργασία από το σπίτι. Στους χώρους εργασίας παρέμειναν μόνο οι ομάδες που ήταν είχαν την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία της εταιρείας. Με τον τρόπο αυτό οι εργαζόμενοι της Kaizen Gaming διατήρησαν την πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων, ενώ οι πελάτες της εταιρείας συνέχισαν να απολαμβάνουν άριστα επίπεδα εξυπηρέτησης αλλά και το καθημερινό τους παιχνίδι, με αξιοπιστία και απόλυτη ασφάλεια.
Για την Kaizen Gaming η διατήρηση μιας από τις βασικές αξίες της εταιρικής μας κουλτούρας που δεν είναι άλλη από το να λειτουργούμε ως μια δυνατή ομάδα και να σκεφτόμαστε πάντα στο εμείς αποτελεί βασική προτεραιότητα. Πράγματι, η τηλεργασία μεγιστοποιεί την ασφάλεια από τις επιπτώσεις της πανδημίας, αλλά οι άνθρωποι χάνουν την καθημερινή επικοινωνία και κυρίως τη διάδραση που φέρνει το εργασιακό περιβάλλον του γραφείου και του οργανισμού.
Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό, ιδιαίτερα σε ένα περιβάλλον παρατεταμένης απουσίας, όπως διαμορφώθηκε από την επέκταση της πανδημίας, η Kaizen Gaming, έθεσε σε εφαρμογή ένα σχεδιασμό πολλαπλών δράσεων, με αλληλεπίδραση, βασισμένο σε 4 άξονες: Communication, Fun & Learning, Health & Support και Teambonding. Με αυτές ενίσχυσε την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων της, παρείχε και συνεχίζει να παρέχει υποστήριξη στους ανθρώπους της για το well- being, αναβάθμισε το περιβάλλον ομαδικής εργασίας και προσέφερε ειδικές διεξόδους όπου χρειαζόταν. Μάλιστα για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δράσεων αυτών, πραγματοποιεί κάθε μήνα έρευνα, προκειμένου να καταγράψει τον βαθμό ικανοποίησης των εργαζομένων της, αλλά και να διαπιστώσει αν χρειάζεται προσθήκη νέων.
Την ίδια στιγμή, ως κοινωνός του work life balance, και συνεχίζοντας τη διαρκή αλληλεπίδραση με το ανθρώπινο δυναμικό της, καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας, η Kaizen Gaming εφάρμοσε άλλες δύο πρωτοβουλίες που «ανακουφίζουν» τη ζωή των εργαζομένων της που παραμένουν «εγκλωβισμένοι» στο οικιακό περιβάλλον:
- Δύο ημέρες κάθε μήνα θεωρούνται πλέον “no meetings days”, ώστε το προσωπικό της να μπορεί να χαμηλώνει τον φόρτο εργασίας, χρησιμοποιώντας τα ακουστικά μόνο για μουσική
- Και παράλληλα, εφαρμόζεται ειδική οδηγία να μην αποστέλλεται οποιοδήποτε email μετά το τέλος των επίσημων ωρών εργασίας.
Όπως εξηγεί η επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού της Kaizen, Άλεξ Λόη, «οι άνθρωποί μας είναι ένα αναντικατάστατο κεφάλαιο στο οποίο επενδύουμε καθημερινά όλα αυτά τα χρόνια της λειτουργίας μας. Είναι εκείνοι που μας διαφοροποιούν και μας κάνουν να στεκόμαστε υπερήφανοι, να ξεχωρίζουμε σε έναν άκρως ανταγωνιστικό κλάδο παγκοσμίως».
Η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα είναι ένα από τα «μυστικά» της εταιρείας που λειτουργεί σαν «μία ομάδα» ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Δεν είναι τυχαίο, ότι ακόμη και στην εξαιρετικά αρνητική συγκυρία της πανδημίας, έχει υποδεχθεί περισσότερους από 260 νέους συνεργάτες, οι οποίοι μεγαλώνουν την ομάδα της, που ξεπερνά πλέον τους 850 εργαζόμενους. Μια ομάδα, που δικαίως θεωρεί το εργασιακό της περιβάλλον εξαιρετικό, με το 94% των εργαζομένων να το αναδεικνύει στην κορυφή των “Great place to work”.
Η Kaizen Gaming, αποτελεί την μεγαλύτερη στην Ελλάδα και από τις πλέον ανερχόμενες στην Ευρώπη, εταιρεία Gametech. Δραστηριοποιείται με το brand Stoiximan στην Ελλάδα και την Κύπρο και με το brand Betano σε Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Βραζιλία.