Η Heineken εισάγει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, τη νέα μπύρα «Heineken LIGHT», που «συνδυάζει πλούσια γεύση με λιγότερες θερμίδες και λιγότερο αλκοόλ», όπως υποστηρίζει η εταιρεία σε ανακοίνωση της.
Η Heineken τονίζει στη σχετική ανακοίνωση για το το νέο προϊόν ότι «αποτελεί τη μόνη LIGHT μπίρα στην αγορά και απευθύνεται σε όλους αυτούς, που συνδυάζουν τα πάντα στην καθημερινότητά τους. Εκείνους που είναι ανεξάρτητοι, δημιουργικοί, αθλητικοί, ακολουθούν τα τελευταία trends, αλλά και γνωρίζουν τι χρειάζεται για να απογειώσουν την κάθε στιγμή, κρατώντας ταυτόχρονα μια ισορροπία στη ζωή τους»
Καταλήγοντας η εταιρεία αναφέρει πως «η νέα δροσερή και ελαφριά Heineken LIGHT αποτελεί την πρώτη γευστική καινοτομία της Heineken από το 1981. Με μόνο 86 θερμίδες και 3,3% αλκοόλ, είναι η ιδανική, premium επιλογή από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ, κατά τη διάρκεια ενός light lunch break, σε μια απογευματινή βόλτα μαζί με φίλους, σε μια έξοδο ή ακόμα και μετά το γυμναστήριο.