Η Lamda Development με σύνθημα «Εδώ Καινοτομούμε!», ανοίγει τις πόρτες των εμπορικών της κέντρων και φέρνει σε επαφή καταστηματάρχες και επισκέπτες με νέες τεχνολογίες, που αναπτύσσουν νέοι Έλληνες επιχειρηματίες.
Oι 10 φιναλίστ που αναδείχτηκαν στο μεγάλο διαγωνισμό καινοτομίας ReTech InnovationChallenge, ετοιμάζονται με ένα εντατικό πρόγραμμα συμβουλευτικών υπηρεσιών, που βρίσκεται σε εξέλιξη, προκειμένου να παρουσιάσουν τις ιδέες τους 15 με 23 Φεβρουαρίου σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα στο The Mall Athens.
Το λιανεμπόριο αλλάζει. Διαδραστικές οθόνες με αναγνώριση κίνησης, ψηφιακά μηνύματα που συνοδεύουν επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα και άλλες λύσεις που υποστηρίζουν ένα πολυκαναλικό μοντέλο, είναι ήδη στη ζωή μας. Oι δέκα φιναλίστ καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών: από εφαρμογές επιβράβευσης του καταναλωτή και παρακολούθησης της εφοδιαστικής αλυσίδας των καταστημάτων, μέχρι λύσεις επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) και έξυπνης ανακύκλωσης στα εστιατόρια των μεγάλων εμπορικών κέντρων.
H τελική τριάδα των νικητών του διαγωνισμού θα αναδειχθεί μέσα από μια ζωντανή «μάχη», στην εκδήλωση της Lamda Development στις 21 Φεβρουαρίου στο The Mall Athens.
Τι λένε οι εταιρείες που αναδείχτηκαν στην πρωτοβουλία της Lamda Development και ποιες είναι υπηρεσίες που προσφέρουν:
MyJobNow Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους εργοδότες να βρουν προσωπικό που απασχολείται στους κλάδους εστίασης, τουρισμού και λιανικής. Ο Στέφανος Κατσίμπας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, αναφέρει: «Από τη συμμετοχή μας στο ReTech Innovation Challenge θέλουμε να κερδίσουμε ευκαιρίες δικτύωσης με ανθρώπους, που απασχολούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου και με επιχειρήσεις που στεγάζονται στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Lamda Development».
Β3D Δραστηριοποιείται στην κατασκευή κοσμημάτων, μέσω της τεχνολογίας της τρισδιάστατης εκτύπωσης. Ο Περικλής Γαλανάκης, Ιδρυτής και Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, επισημαίνει: «Οι δύο παγκόσμιες καινοτομίες των mojools και mobijoo αντίστοιχα, καθιστούν ένα προσωπικό αντικείμενο υψηλής αξίας ακόμη πιο προσωπικό, εμπλέκοντας τον πελάτη ενεργά στη διαδικασία εξατομίκευσης της εμφάνισής του».
Recycglobe Αναπτύσσει και προμηθεύει λογισμικό και εξοπλισμό διαχείρισης απορριμμάτων και ανακύκλωσης σε επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στη συλλογή και την επεξεργασία ανακυκλώσιμών υλικών. Ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Αστρίδης, θεωρεί ότι «Μέσω του ReTech Innovation Challenge δημιουργείται ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας με την αγορά του λιανεμπορίου, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την παραγωγή και διαχείριση των απορριμμάτων».
Βespot Επενδύει στην επιβράβευση των καταναλωτικών συνηθειών, με προσφορές όπως, δωροεπιταγές και κουπόνια από γνωστές μάρκες στους χρήστες, σε συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα καταστήματα. «Το ReTech Innovation Challenge μας δίνει τη δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με τις επιχειρήσεις που στεγάζονται στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Lamda Development και να προβάλουμε την υπηρεσία μας στους χιλιάδες επισκέπτες τους», αναφέρουν οι Κωνσταντίνος Δημητρός, Λέων Γαβαλάς και Αναστασία Γρίβα, Ιδρυτές της εταιρείας.
HouseID Είναι η πρώτη πλατφόρμα που φέρνει όλα τα προϊόντα διακόσμησης χώρου, υψηλής αισθητικής και ποιότητας, που υπάρχουν στα φυσικά καταστήματα, διαδικτυακά. «Ο καταναλωτής μπορεί γρήγορα να διακοσμήσει ή να βρει έπιπλα για το χώρο του, ενώ η επιχείρηση μπορεί να προβληθεί εύκολα και οικονομικά σε ένα στοχευμένο κοινό» αναφέρει ο Γιώργος Φωτόπουλος, Ιδρυτής της.
Orderstate Δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μίας παραγγελίας από την αρχή μέχρι την τελική της παράδοση, αλλά και τον εύκολο τρόπο συνεργασίας μεταξύ των μελών της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θωμάς Αναστασέλος, σημειώνει, ότι «Μέσω της πρωτοβουλίας της LamdaDevelopment, στόχος είναι η ομάδα του να έρθει πιο κοντά σε υποψήφιους πελάτες, προωθώντας το προϊόν της και μαθαίνοντας περισσότερα για τις ανάγκες τους».
Βubbllz Μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, που είναι ταυτόχρονα και μια πλατφόρμα marketing. Δείχνει στους χρήστες προσφορές, ανταμοιβές, εκπτώσεις, διαγωνισμούς καταστημάτων και brands, προσθέτοντας και τη διάδραση του χρήστη μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. «Με τη συμμετοχή μας στο ReTech Innovation Challenge προσδοκούμε να κερδίσουμε αναγνωρισιμότητα στους επισκέπτες των εμπορικών κέντρων, να διερευνήσουμε εμπορικές συνέργειες και να έρθουμε σε επαφή με διαφημιστικές εταιρείες, που εκπροσωπούν εμπορικά κέντρα και καταστηματάρχες» αναφέρει ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της εταιρείας.
Οggit Η συγκεκριμένη πλατφόρμα δίνει ψηφιακή ζωή σε φυσικά προϊόντα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΑugmentedReality) και δημιουργώντας μια ζωντανή κοινότητα χρηστών στον τομέα του proximity marketing στο λιανικό εμπόριο.
Exisom Η εταιρεία κατασκευάζει απλά καθημερινά ρούχα με ενσωματωμένους αισθητήρες, οι οποίοι μετρούν όλα τα βιομετρικά δεδομένα του ανθρώπου που τα φοράει. «Προσπαθούμε να υλοποιήσουμε κάτι εξαιρετικά δύσκολο για τα δεδομένα της Ελλάδας και διαγωνισμοί, όπως το ReTechInnovationChallenge της LamdaDevelopment, δικαιώνουν την πεποίθησή μας ότι είμαστε στο σωστό δρόμο» αναφέρει ο Ιδρυτής της ελληνικής νεοφυούς επιχείρησης, Ζακ Καλλίδης.
Ο μεγάλος διαγωνισμός καινοτομίας ReTech Innovation Challenge, που εγκαινίασε η LamdaDevelopment,διοργανώνεται με στρατηγικό συνεργάτη τους Industry Disruptors Game Changers (ID – GC).