Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς containers και ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου συμφώνησαν να προσφέρουν στους εξαγωγείς μια νέα υπηρεσία μέσω της οποίας θα μπορούν να “κλείνουν” χώρο στα πλοία της Maersk διαδικτυακά.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη από τις 22 Δεκεμβρίου για τους Κινέζους μεταφορείς μέσα από το OneTouch, την ιστοσελίδα κρατήσεων (booking website) της Alibaba. Οι εξαγωγείς παραδοσιακά χρησιμοποιούν υπηρεσίες πρακτόρων προκειμένου να “κλείσουν” χώρο στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ωστόσο η Maersk θέλει να δώσει τη δυνατότητα για απευθείας “κράτηση” μέσω του Διαδικτύου.
Από την άλλη, η Alibaba, η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα, κάνει συστηματικές προσπάθειες εδώ και χρόνια να εισέλθει στην αγορά των υπηρεσιών logistics μέσω εξαγορών εταιρειών courier και της δημιουργίας ενός μεγάλου δικτύου ιδιόκτητων αποθηκών.
Η Maersk τόνισε ότι η συνεργασία με την Alibaba εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την προσφορά ψηφιοποιημένων υπηρεσιών σε πελάτες της.
Η υπηρεσία αρχικά προσφέρεται για πλόες από οκτώ κινεζικά λιμάνια, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης, προς λιμάνια της Ευρώπης και της Ασίας.