Με διακριτικό τίτλο «The Mart», και νέα εμπορική ταυτότητα που θα εφαρμοστεί σε όλα τα σημεία επικοινωνίας με τους πελάτες επαγγελματίες θα συνεχίσει τις δραστηριοτητές της η Makro Cash & Carry, η οποία μετονομάστηκε σε συνέχεια της εξαγοράς της από την Ι. & Σ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.
Η νέα εταιρική ταυτότητα θα ειναι σε ισχύ από την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου,και αναμένεται σταδιακά να εφαρμοστεί στο εταιρικό site, αλλά και στην εταιρική σελίδα στο facebook.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της αλλαγής εμπορικήςς επωνυμίας θα ακολουθήσουν και μια σειρά από αλλαγές εντός των καταστημάτων, με στόχο να προσφέρονται στον Επαγγελματία ακόμα πιο χαμηλές τιμές, βελτιωμένη ποιότητα σε προϊόντα και υπηρεσίες για τις ανάγκες της κάθε Επιχείρησης.
Η Makro Cash & Carry διαθέτει δίκτυο 12 καταστημάτων Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα, απασχολεί περισσότερους από 1.100 εργαζομένους και ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2015 σε 300 εκ. ευρώ περίπου.