Η Heineken NV ανακοίνωσε πτώση των κερδών της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016, καταγράφοντας ωστόσο μια μεγάλη αύξηση της διακίνησης του όγκου μπίρας χάρη στις ισχυρές πωλήσεις της στο Βιετνάμ και την Κίνα, όπως μετέδωσε το CNBC.
Συγκεκριμένα, τα κέρδη της εταιρείας κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2016 ανήλθαν στα 265 εκατομμύρια ευρώ, σε σύγκριση με τα 579 εκατομμύρια την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους, όταν είχε προβεί στην πώληση της Μεξικανικής εταιρείας συσκευασίας Empaque.
Ο ενοποιημένος όγκος μπύρας της Heineken αυξήθηκε κατά 7%, ενισχυμένος από τις ισχυρές πωλήσεις κατά τη διάρκεια των εορτασμών της Πρωτοχρονιάς σε Βιετνάμ και Κίνα καθώς και τη νωρίτερη ημερομηνία του Πάσχα. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι κατέγραψε σημαντική αύξηση του όγκου των πωλήσεών της στην Αμερική και την Ευρώπη.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία δεν ανακοίνωσε στοιχεία για τα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2016.
Η Heineken επιβεβαίωσε τις οικονομικές εκτιμήσεις της για το έτος, αλλά προειδοποίησε ότι οι αρνητικές επιπτώσεις από τις ισοτιμίες των νομισμάτων ενδέχεται να πλήξουν το σύνολο των κερδών της στο έτος, κατά ποσό ύψους 80 εκατ. ευρώ.