Διαρκώς αυξανόμενος είναι ο αριθμός των ξενοδοχειακών αλυσίδων που θα ιδρύσουν μονάδες εντός ή σε μικρή απόσταση από την περιοχή Myeongdong στο κέντρο της Σεούλ.
Η αναφερόμενη περιοχή, εξελίσσεται σε εμπορική Μέκκα των μεγάλων καταστημάτων και αγορών, στο κέντρο της νοτιοκορεατικής πρωττεύουσας, αποτελώντας πόλο έλξης των Κινέζων τουριστών.
Πολλοί από αυτούς, επιλέγουν να επισκεφτούν τη Νότια Κορέα σαν αυτόνομοι τουρίστες, χωρίς ν'' ανήκουν σε τουριστικά γκρουπ.
Οι ειδικοί της τουριστικής βιομηχανίας, υποστηρίζουν ότι το ποσοστό των αυτόνομων Κινέζων τουριστών που επισκέπτονται αυτόνομα τη Νότια Κορέα, έχει αυξηθεί στο 60% επί του συνόλου των Κινέζων τουριστών.
Σε αντίθεση με τους Κινέζους τουρίστες που επισκέπτονται ομαδικά τη Νότια Κορέα, οι αντόνομοι τουρίστες προτιμούν ξενοδοχεία που βρίσκονται κοντά σε υποδομές δημόσιας χρήσης όπως, ο υπόγειος σιδηρόδρομος ή τα εμπορικά κέντρα, παρατηρούν στελέχη της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας.
Οι προτιμήσεις αυτές, των Κινέζουν τουριστών, προκαλούν το ενδιαφέρον μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων, που ενδιαφέρονται να επενδύσουν γύρω από το κέντρο της Σεούλ, με συγκροτήματα που θα έχουν μέχρι και 409 δωμάτια (Marriott).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ