Η Nestle ανακοίνωσε την ισχυρότερη τριμηνιαία αύξηση των πωλήσεών της εδώ και 10 χρόνια, εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης για προϊόντα καφέ, γαλακτοκομικών και είδη κατοικίδιων ζώων.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του ελβετική κολοσσού αυξήθηκαν κατά 7,7% στα 21,1 δισ, ελβετικά φράγκα (23,01 δισ. δολάρια) στο πρώτο τρίμηνο του 2021, από τα 20,81 δισ. ελβετικά φράγκα ένα χρόνο πριν, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν να κυμανθούν στα 20,16 δισ. ελβετικά φράγκα, κατά μέσο όρο.
Ως προς τις επιμέρους αγορές, οι πωλήσεις αυξήθηκαν, σε οργανική βάση, κατά 7,2% στην Αμερική, 4,4% στην Ευρώπη, και 9,1% στην Ασία, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.
Για κάθε κατηγορία προϊόντων ξεχωριστά, οι πωλήσεις των ειδών κατοικίδιων ζώων ενισχύθηκαν 8,7%, των προϊόντων καφέ 9,9%, και των γαλακτοκομικών 15,7%.
Για το σύνολο του 2021, η εταιρεία επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις της για οργανική αύξηση των πωλήσεων στα μεσαία μονοψήφια καθώς και για βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου.
«Οι λιανικές πωλήσεις κατέγραψαν σταθερή ανάπτυξη και τα κανάλια διανομής που δεν απευθύνονται στα νοικοκυριά σημείωσαν βελτίωση. Επιβεβαιώνουμε την εκτίμησή μας για το σύνολο του έτους και τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές για συνεχή οργανική ανάπτυξη των πωλήσεων στα μεσαία μονοψήφια», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle, Μαρκ Σνάιντερ.