Nestle και Starbucks ενώνουν τις δυνάμεις τους στην αγορά του καφέ, με τη Nestle να καταβάλει στην εταιρεία από το Σιάτλ 7,15 δισ. δολάρια σε μετρητά για τα δικαιώματα πώλησης προϊόντων καφέ Starbucks μέσα από το κανάλι διανομής της.
Σύμφωνα με ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, η Nestle θα χρησιμοποιήσει το εμπορικό σήμα Starbucks στα συστήματα Nespresso και Dolce Gusto το επόμενο έτος. Πρόκειται για την πρώτη συμφωνία της Nestle με έναν σημαντικό αντίπαλό της στην αγορά του καφέ, ωστόσο η Nestle αναμένει ότι η συμφωνία θα συμβάλει θετικά στα κέρδη της ανά μετοχή και στους στόχους οργανικής ανάπτυξης από το 2019.
Από τη μεριά της, η Starbucks δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει τα μετρητά που θα λάβει για να επιταχύνει τις εξαγορές μετοχών.
Η συμφωνία υπογραμμίζει τις προσπάθειες της Nestle να αποκτήσει ακόμα περισσότερους καταναλωτές στις ΗΠΑ, όπου τα brands Nespresso και Nescafe έχουν μείνει πίσω από την JAB Holding Co.
Η Starbucks ανακοίνωσε ότι η Nestle θα αποκτήσει επίσης τα δικαιώματα πώλησης συσκευασμένων προϊόντων καφέ με σήματα όπως το Best Coffee του Seattle, το Starbucks VIA και το Torrefazione Italia.