Οι καμπάνιες επικοινωνίας των brands της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ξεχώρισαν στα φετινά Ermis Awards, τον θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι μάρκες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας απέσπασαν συνολικά 9 βραβεία: 1 Grand Ermis, 2 Ermis Gold, 4 Ermis Silver και 2 Ermis Bronze στις ενότητες AD, Direct, Digital, Production και PR.
Η διαφημιστική ταινία «The Naked Truth» της μπίρας Fischer έλαβε το Grand Ermis-Best AD, την «ύψιστη» αναγνώριση στην ενότητα της διαφήμισης. Κέρδισε, επίσης, δύο Gold στις κατηγορίες διαφήμισης αλκοολούχων και μη ποτών και παραγωγής διαφημιστικών ταινιών στην ενότητα Ermis Production.
Η «Αποδοχή», το διαφημιστικό σποτ της μπίρας Άλφα που συγκίνησε φέρνοντας στο προσκήνιο τις δυσκολίες που δοκιμάζουν τις σχέσεις πατέρα και γιου, κέρδισε το Silver στην κατηγορία παραγωγής διαφημιστικών ταινιών για αλκοολούχα ποτά της ενότητας Ermis Production.
Δύο ακόμη επεισόδια της επιτυχημένης καμπάνιας της Amstel αναγνωρίστηκαν για την ευρηματικότητα και το χιούμορ τους. Το επεισόδιο «Ποια Τάτμτα», όπου η γνωστή τραγουδίστρια επιλέγει μια Amstel Free, την πρώτη μπίρα στην Ελλάδα με 0,0% αλκοόλ, απέσπασε το Silver βραβείο στην κατηγορία διαφήμισης αλκοολούχων και μη ποτών. Αντίστοιχα, το επεισόδιο «Ποια Ελένη» έλαβε ένα Bronze στην κατηγορία social video της ενότητας Ermis Digital.
Επιπλέον, ο Xyman της Amstel, ο οποίος έδωσε το παρών στα μουσικά φεστιβάλ του καλοκαιριού, κέρδισε τις εντυπώσεις και το Silver στην ενότητα Ermis Direct.
Στην κατηγορία Ermis Digital βραβεύθηκε με Bronze και η Heineken, για το Run to the Stage στο πλαίσιο της χορηγίας της στο Ejekt Festival.
Τέλος, η μπίρα Μάμος, το προϊόν που επανακυκλοφόρησε πέρσι από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου, απέσπασε Silver βραβείο στην ενότητα Ermis PR για το λανσάρισμά της στην πατρίδα της, την Πάτρα.
Με αφορμή την αναβίωση της Μάμος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ταξίδεψε στον χρόνο την τοπική κοινωνία της Πάτρας, συνεργάτες και δημοσιογράφους, ξυπνώντας αναμνήσεις όπως τότε.
Όπως δήλωσε ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, «Κάθε χρόνο, εργαζόμαστε με πάθος, μαζί με τους δημιουργικούς μας συνεργάτες, για να διηγηθούμε ιστορίες που «γεννούν» δυνατά συναισθήματα.
Δουλεύουμε με ενθουσιασμό και δίψα για δημιουργικότητα για να δώσουμε ζωή στις νέες μας καμπάνιες που αναδεικνύουν την προσωπικότητα της κάθε μας μάρκας, μπίρας ή μηλίτη.
Η αναγνώριση της δουλειάς μας στα Ermis Awards μας χαροποιεί ιδιαίτερα και επιβεβαιώνει την επένδυσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία, όχι μόνο στα προϊόντα μας, αλλά και στην επικοινωνία τους στο ευρύτερο κοινό».