Κατέρρευσαν οι μισθώσεις αυτοκινήτων της Sixt στην Ελλάδα στο α’ εξάμηνο του 2020. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε η Μοτοδυναμική, τα έσοδα του κλάδου μίσθωσης αυτοκινήτων (Sixt) περιορίσθηκαν στο 40% εκείνων που είχαν σημειωθεί την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Ειδικότερα τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 3,73 εκατ. ευρώ από 9,45 εκατ. ευρώ που ήταν στο α’ εξάμηνο του 2019. Σημείωσαν έτσι υποχώρηση κατά 60%. Με την επίδοση αυτή, η εταιρεία επιδείνωσε και τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) τα οποία διαμορφώθηκαν σε ζημία 0,98 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 0,79 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2019. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημία 4,15 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 3,12 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Ο όμιλος της Μοτοδυναμικής ωστόσο κατάφερε να διατηρήσει τις δυνάμεις χάρις κυρίως στις πωλήσεις οχημάτων Yamaha και Posche. O κλάδος οχημάτων σημείωσε μικρή αύξηση πωλήσεων κατά 1,8% φτάνοντας έτσι 30,07 εκατ. ευρώ. Η αύξηση αυτή ωστόσο δεν κατάφερε να συγκρατήσει τις ενοποιημένες πωλήσεις. Ετσι σε επίπεδο ομίλου, τα έσοδα υποχώρησαν κατά 13,7% φτάνοντας τα 33,8 εκατ. ευρώ ενώ τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας υποχώρηση κατά 4,2%. Τέλος το καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους του ομίλου Μοτοδυναμική διαμορφώθηκαν σε ζημία ύψους 3,56 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 2,11 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Η διοίκηση της επιχείρησης δεν έκρυψε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. «Το 2020 είναι αναμφισβήτητα μια δύσκολη χρονιά, γεμάτη προκλήσεις», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Σωτήρης Χατζίκος. «Μας ικανοποιεί», πρόσθεσε, «η ανθεκτικότητα της Yamaha και της Porsche σε μια ασταθή αγορά αλλά και η διατήρηση του Ebitda του Ομίλου πολύ κοντά στα επίπεδα του 2019 παρά την βίαιη υποχώρηση της Sixt. Προσδοκούμε σε μερική ανάκαμψη του τουρισμού τους επόμενους μήνες που θα οδηγήσει σε σημαντική βελτίωση στα αποτελέσματα του Ομίλου.»