Ενδυναμωμένη και με ισχυρά όπλα στη φαρέτρα της εμφανίζεται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία η οποία μετά το πρώτο έτος δραστηριοποίησής της, από την συγχώνευση των Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία με σημαντική αύξηση κερδοφορίας, διεύρυνση κύκλου εργασιών και ενίσχυση του μεριδίου αγοράς κατά 0,5%.
Με 17 από τα σημαντικότερα brands της αγοράς στο χαρτοφυλάκιο της τόσο στην μπύρα όσο και στα Ciders και τα mixers, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με ελληνικό DNA και διεθνές αποτύπωμα χαράσσει την στρατηγική της επόμενης ημέρας και όχι μόνο οραματίζεται αλλά και μπορεί να αλλάξει το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αποτελεί ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα στην εγχώρια αγορά μπύρας, που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία και με προγραμματισμένες επενδύσεις στην πενταετία 2015-2019, ύψους 50 εκατ. ευρώ θέτει ψηλά τον πήχη του ανταγωνισμού.
Στο πλαίσιο ενός στοχευμένου επιχειρηματικού σχεδιασμού, που θέτει στο επίκεντρο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται πλήρως στις καταναλωτικές απαιτήσεις και την παράλληλη και διαρκή εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εστιάζει στην υλοποίηση του αναπτυξιακού επενδυτικού της πλάνου.
Σε αυτό ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων, αλλά και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού της και η επέκταση σε νέες αγορές, έχουν κυρίαρχο ρόλο, ενώ την ίδια στιγμή εστιάζει στην υλοποίηση πρωτοβουλιών ουσιαστικής προσφοράς που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Τα brands
Το χαρτοφυλάκιο των brands της εταιρείας περιλαμβάνει την πλέον δημοφιλή μπίρα της Ελλάδας, σύμφωνα με τον παγκόσμιο χάρτη της Vinepair, τη μπίρα Μύθος, που είναι και το flagship brand της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Σύμφωνα δε με το Segmentation Study Brain Candy, Fix & Mythos, είναι οι ηγέτες στην κατηγορία ελληνικής μπίρας, σε μια περίοδο που η ελληνικότητα αποτελεί έναν από τους τρεις κορυφαίους οδηγούς αγοράς/κατανάλωσης στην αγορά μπίρας.
Παράλληλα στα 17 brands της εταιρείας συγκαταλέγονται και άλλα προϊόντα με μεγάλη διείσδυση στο καταναλωτικό κοινό όπως η Kaiser που εδώ και δεκαετίες κυριαρχεί στην κατηγορία Pils, η Corona που είναι leader στη μεξικάνικη μπίρα και η Guinness ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας των Stout. Σήμερα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ηγείται της αγοράς στη super premium κατηγορία κατέχοντας ισχυρό μερίδιο άνω του 30%, ενώ η εταιρεία και στην τεχνολογία Draught Master πρωτοστατεί και έχει οδηγήσει τις εξελίξεις στην αγορά αναφορικά με την ποιότητα και την ευκολία, δημιουργώντας νέα δεδομένα.
Εκτός όμως από την αγορά της μπίρας, όπου η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, δημιουργεί νέες προοπτικές, η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην κατηγορία των Ciders και των mixers. Το Somersby μύησε τους Έλληνες στην κατηγορία του Μηλίτη ενώ η Tuborg Soda και το Tonic είναι η πρώτη και προτιμητέα επιλογή όχι μόνο των καταναλωτών αλλά και των επαγγελματιών.
Τα νέα προϊόντα και οι καινοτομίες
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με κύριο άξονα δραστηριοποίησης την ενδυνάμωση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου. Έτσι , στην αγορά διατίθεται ήδη το νέο Tuborg Lemon Soda, ένα καινούργιο προϊόν με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού που δημιουργεί νέες προοπτικές στην αγορά των αναψυκτικών.
Μάλιστα, όπως δήλωσε με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρίας για το 2015 και της επιχειρηματικής στρατηγικής για το τρέχον έτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης «σε αυτή την κατηγορία η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση και αναμένεται να παρουσιάσει και άλλα καινοτόμα προϊόντα».
Επιπλέον, η μπίρα Mythos, εμφανίζεται φέτος με ανανεωμένη και καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα συσκευασία easy open, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ ανανεωμένη εικόνα παρουσιάζουν και οι FIX Dark και FIX Weiss.
Η δυναμική της εταιρείας και η διείσδυση του χαρτοφυλακίου της στο καταναλωτικό κοινό αποτυπώθηκαν και στα οικονομικά μεγέθη της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που δημιουργήθηκε με τη συγχώνευση των εταιριών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία, για το 2015.
Συγκεκριμένα, πέρυσι και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέγραψε υψηλή αύξηση κερδοφορίας κατά 50%. Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με τη συγχώνευση των δύο εταιριών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.
Θετικό πρόσημο κατέγραψε και ο κύκλος εργασιών της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ο οποίος ανήλθε σε 142 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 4% και μάλιστα σε μια συνολικά φθίνουσα αγορά η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρίας παρουσίασε πτώση της τάξης του 6%. Αποτέλεσμα δε των παραπάνω ήταν και η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της κατά 0,5%.
Την ίδια στιγμή και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ελληνική αγορά το 2015, συνεχίσθηκε και χωρίς καμία παρέκκλιση η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας, που για την πενταετία 2015 -2019 ανέρχεται συνολικά σε 50 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα στη διάρκεια του έτους υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων marketing και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων. Οι επενδύσεις αυτές, καταδεικνύουν την ανοδική πορεία της εταιρίας και τη συνεπή εκτέλεση του σχεδιασμού της για περαιτέρω ανάπτυξη στην ελληνική αγορά.
Το προφίλ μιας επιτυχημένης επιχείρησης
Συνδυάζοντας το ελληνικό DNA και το διεθνές αποτύπωμα της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνιστά τον παίκτη που όχι μόνο οραματίζεται αλλά και μπορεί να αλλάξει το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας, δυναμικότητας 2,2 εκατ εκατόλιτρων ετησίως, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, FIX Royale, Kaiser και Henninger.
Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.
Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της.
Στο πλαίσιο ενός στοχευμένου επιχειρηματικού σχεδιασμού, που θέτει στο επίκεντρο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται πλήρως στις καταναλωτικές απαιτήσεις και την παράλληλη και διαρκή εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εστιάζει στην υλοποίηση του αναπτυξιακού επενδυτικού της πλάνου. Με πίστη στις προοπτικές και ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρείν, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού, ενώ την ίδια στιγμή εστιάζει στην υλοποίηση πρωτοβουλιών ουσιαστικής προσφοράς που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με σταθερό βηματισμό και έντονη εξωστρέφεια, αναπτύσσεται δυναμικά, δημιουργώντας τις απαραίτητες συνθήκες για περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα.
Το οικονομικό αποτύπωμα
Αυτά όμως δεν είναι τα μοναδικά στοιχεία που καθιστούν την Ολυμπιακή Ζυθοποιία ως έναν από τους βασικότερους παίκτες της αγοράς μπίρας αλλά και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.
Οι 450 εργαζόμενοι, τα 17 εμπορικά κέντρα, οι 2.000 προμηθευτές, οι δύο ιδιόκτητες εργοστασιακές μονάδες με δυναμικότητα 2,2 εκατ. εκατόλιτρα ετησίως, τα 10 εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα, τα 90.000 σημεία πώλησης που σερβίρει, οι εξαγωγές σε 40 χώρες και στις 5 ηπείρους και τα 60 εκατ. φορολογικές εισφορές που έχει καταβάλει, αποτελεί το δικό της σημαντικό αποτύπωμα στην εθνική οικονομία.