Public-MediaMarkt: Νέο επιχειρησιακό μοντέλο με δύο διευθύνσεις

Public-MediaMarkt: Νέο επιχειρησιακό μοντέλο με δύο διευθύνσεις

Αποτελώντας τον όμιλο που οριοθετεί τις εξελίξεις και ανοίγει τους «δρόμους» στη νέα εποχή του λιανικού εμπορίου, στην ψηφιακή μετάβαση και στις on line συναλλαγές, η Public-MediaMarkt προχωρά σε μια ακόμη ρηξικέλευθη κίνηση, καθιερώνοντας επιχειρησιακό μοντέλο με δύο ξεχωριστές διευθύνσεις. Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής. 

Πρόκειται για αλλαγές που «επέβαλε» η πανδημία, η οποία έφερε τα πάνω-κάτω στο retail, εκτινάσσοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες και δημιουργώντας νέα μοντέλα και συμπεριφορές. Mε εκατομμύρια επισκέψεις σε φυσικά και online καταστήματα, χιλιάδες online συναλλαγές, συστήματα και τεχνολογίες, οι άνθρωποι της Public-MediaMarkt – έχοντας το… DNA στο λιανικό εμπόριο, στις νέες τεχνολογίες και στην ψυχολογία του καταναλωτή, προσαρμόζονται στις ανάγκες των καιρών. 

Μιλώντας για τη νέα επιχειρησιακή λειτουργία, ο CEO της Public – MediaMarkt Χρήστος Καλογεράκης δήλωσε σχετικά: «H εταιρεία μας και όλες οι προσπάθειες των ανθρώπων μας εστιάζουν στον πελάτη και τις ανάγκες του. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο μας και ήδη κινούμαστε δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη.

Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην εταιρική μας δομή. Δημιουργούμε μία Dream Team  στελεχών και νέων ταλέντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας στην πράξη προτεραιότητα στον πελάτη, είτε αυτός μπαίνει στα φυσικά καταστήματα, είτε στα ηλεκτρονικά. Τόσο ο Γιάννης Σίμος, όσο και ο Antoine Brouwer, κορυφαίο στέλεχος με διεθνή εμπειρία σε e-commerce αγορές, μαζί με τις ομάδες τους, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη συνεχή δημιουργία αξίας στον τελικό καταναλωτή.»

Οι δύο νέες κεντρικές διευθύνσεις, που αποτελούν την καινούρια δομή της εταιρείας 

Retail Business Unit: Μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία εννέα ετών στην εταιρεία, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει διευρυμένο ρόλο ως Retail BU Head, με ευθύνη για τη Διεύθυνση Retail Business. Η νέα διεύθυνση είναι υπεύθυνη για τα δίκτυα καταστημάτων των δύο αλυσίδων Public – MediaMarkt με στόχο την ψηφιοποίησή τους και τον σχεδιασμό συνεργειών που θα ωφελήσουν πολλαπλά τους καταναλωτές καθώς και τους συνεργάτες της εταιρίας. 

eCommerce Business Unit: Ο Antoine Brouwer αναλαμβάνει την οργάνωση και το σχεδιασμό της νέας μέρας για τη διεύθυνση eCommerce Business, καθοδηγώντας τη διευρυμένη ομάδα e-commerce και marketplace των 2 brands. Με προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση των υποδομών, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μιας ήδη έμπειρης ομάδας και την προσθήκη νέου ταλέντου, το νέο τμήμα θα δώσει σημαντικό προβάδισμα στην εταιρεία που έχει ήδη την #1 θέση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα αναβαθμίσει την online εμπειρία.

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτικές ανάγκες γίνονται ολοένα και πιο σύνθετες, η Public-MediaMarkt, δεν σταματά να δημιουργεί καινοτόμες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη, όπως για παράδειγμα το Public Marketplace ή την υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (drive up). Παράλληλα, επενδύει σε νέες τεχνολογίες και στους τομείς logistics και delivery (π.χ. last mile), που θα τη βοηθήσουν να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη, ευχάριστη, ασφαλή αγοραστική εμπειρία με περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ταχύτητα.