Sato: Αύξηση κατά 44,22% στον κύκλο εργασιών στο α' εξάμηνο

Sato: Αύξηση κατά 44,22% στον κύκλο εργασιών στο α' εξάμηνο

Συρρίκνωση μετά φόρων ζημιών και αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 44,22% εμφάνισε η Sato την περίοδο 01/01/2016 έως 30/06/2016.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €5.009 χιλ. έναντι €3.472 χιλ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση κατά €1.536 χιλ. ή 44,22%.

Πιο συγκεκριμένα το brand ΕΝΤΟS παρουσίασε αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 59,50%.

Για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 23,70%.

Τα μικτά κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε €1.654 χιλ. έναντι €.955 χιλ. με το μικτό περιθώριο να βρίσκεται στο 33% έναντι 27% το προηγούμενο έτος.

Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περεταίρω κατά €1.817 χιλ. ή κατά 57,5% και ανήλθαν σε €2.459 χιλ. έναντι €4.276 χιλ. το αντίστοιχο διάστημα 2015.

Ο όμιλος σημείωσε ζημίες μετά φόρων €-1.233 χιλ. έναντι ζημιών €-2.434 χιλ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα 2015.

Ο δείκτης EBITDA για το α'' εξάμηνο 2016 ανήλθε σε €-203χιλ. έναντι €-2.195 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2015.

Ο όμιλος συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης λειτουργίας της έχοντας υλοποιήσει τις κάτωθι ενέργειες.

· Η SATO στα πλαίσια αναδιάρθρωσης του δικτύου εγκαινίασε στα τέλη Απριλίου 2016 το νέο κατάστημα ENTOS και SATO Θεσσαλονίκης, με την μέθοδο franchise. H συγκεκριμένη ενέργεια θα βελτιώσει τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη.

· Η SATO δημιούργησε στην Πειραιώς 18 το νέο ENTOS OUTLET. Από τον Μάϊο 2016 σε έναν ενιαίο χώρο 2.000 τ.μ. διατίθενται όλες, οι προηγουμένων ετών, εμπορικές σειρές των καταστημάτων ENTOS.

· Το κατάστημα SATO μαζί με το κατάστημα λιανικής ENTOS μεταφέρθηκαν επί της Λ. Κηφισίας 252-254 στο Χαλάνδρι Αττικής και βρίσκονται πλέον σε ενιαίο χώρο. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μεγαλύτερης επιφάνειας σε τ.μ. και ήλθε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της εταιρείας όπως αυτές προέκυψαν μετά από τον εμπλουτισμό της γκάμας των εμπορευμάτων της. Παράλληλα το συγκεκριμένο σημείο χαρακτηρίζεται από έντονη εμπορική δραστηριότατα στον κλάδο των επίπλων.

· Η SATO σύναψε αποκλειστική συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους οίκους κατασκευής δερμάτινων καναπέδων τον NATUZZI ITALY. Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής προμηθεύει τα καταστήματα ENTOS και SATO με την σειρά δερμάτινων καναπέδων για το Brand DIVANI & ΙΤΑLΙΑΝΙ.

Περιοδική αναφορά Επιτήρησης

Υπενθυμίζεται πως το σύνολο των μετοχών της εταιρείας παραμένει στην κατηγορία «Επιτήρησης» του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών, όπου μεταφέρθηκε στις 8/4/2011 με την από 7/4/2011 απόφαση του ΔΣ του ΧΑ.

Ο λόγος για την ένταξη στην κατηγορία «Επιτήρησης» ήταν ότι, σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση της 31/12/2010 διαπιστώθηκε ότι οι ζημιές κατά τη χρήση διαμορφώθηκαν σε επίπεδο μεγαλύτερο από 30% της καθαρής θέσης χωρίς να έχουν γίνει ενέργειες για την βελτίωση αυτής μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου (άρθρο 3.1.2.5. του Κανονισμού του ΧΑ).

Οι ενέργειες της εταιρείας για την αντιμετώπιση των αιτιών που οδήγησαν στην υπαγωγή της στην ειδική κατηγορία, περιγράφονται συνοπτικά παρακάτω:

Η εταιρεία συνεχίζει να εφαρμόζει συγκεκριμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που προσβλέπει στον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας της μέσω της περαιτέρω μείωσης των λειτουργικών της δαπανών με μείωση των εξόδων ενοικίων, αναδιάρθρωση των ανθρώπινων πόρων της, επαναδιαπραγμάτευση βασικών συμβολαίων προμηθευτών και γενικότερα περαιτέρω περικοπή ελαστικών δαπανών. Η εταιρεία διέκοψε την λειτουργία καταστημάτων της, τα οποία δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα και η συνεισφορά τους ζημίωνε συνολικά την Εταιρεία. Επιπλέον εξετάζει την περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, επενδύοντας και σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως το παιδικό έπιπλο.