Αυξημένες κατά 8,7% ήταν οι πωλήσεις του ομίλου της Creta Farms το πρώτο εξάμηνο του 2017, και ανήλθαν στα 49,7 εκατ. ευρώ έναντι 45,7 εκατ. ευρώ το 2016.
Πιο αναλυτικά, το το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 43,5% από 43%, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Επίσης, η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικό EBITDA περί τα 8,4 εκατ. ευρώ έναντι 5 εκατ. ευρώ, το 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 66% για τη μητρική και 8,2 εκατ. ευρώ έναντι 4,7 εκατ. ευρώ, το 2016, για τον όμιλο.
Τα κέρδη προ φόρων (ΚΠΦ) διαμορφώθηκαν στα 3,1 εκατ. ευρώ για τη μητρική από ζημιές -2,4 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,4 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως τα αποτελέσματα του α'' εξαμήνου 2017, είναι αρνητικά επηρεασμένα κατά 1,3 εκατ. ευρώ σε συνέχεια ενεργειών που προέβη η εταιρεία για την ανάκτηση της ζημιάς της υπόθεσης Μαρινόπουλου και που αφορούν καταστροφές, πρόσθετες παροχές καθώς και λοιπά στοιχεία της συμφωνίας.
Το περιθώριο EBITDA σε επίπεδο Ομίλου και Εταιρείας καθώς και το μικτό περιθώριο, ενισχύθηκαν σημαντικά, απόρροια των ενεργειών εξορθολογισμού κόστους και αναδιοργάνωσης των λειτουργιών του. Τα δημοσιευμένα ΚΠΦ ανήλθαν σε 1,8 εκατ. ευρώ σε επίπεδο μητρικής και του Ομίλου σε 500 χιλ. ευρώ από ζημιές 2,4 εκατ. ευρώ και 4 εκατ. ευρώ αντιστοίχως, επηρεασμένα κατά 1,3 εκατ. ευρώ λόγω της ανωτέρω υπόθεσης.
Παραγωγή καινοτόμων προϊόντων
Τον Ιούνιο του 2017 η CRETA FARMS λάνσαρε με επιτυχία στην κατηγορία του νωπού φρέσκου κρέατος μία ακόμα νέα καινοτομία - το «Χοιρινό κρέας Εν Ελλάδι ειδικής εκτροφής». Ως ο μεγαλύτερος παραγωγός χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα παρουσίασε ένα νέο προϊόν, 100% Ελληνικό που εκτρέφεται με καρπούς της κρητικής διατροφής. Μετά από εργαστηριακές μελέτες 4 ετών με ελληνικό πανεπιστήμιο, αναπτύχθηκε χοιρινό κρέας της CRETA FARMS που παράγεται στην Ελλάδα με τις καταλληλότερες κλιματολογικές συνθήκες. Οι συγκεκριμένοι χοίροι εκτρέφονται με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, Κρητικά βότανα, πλούσιες σε Ω3 και τα οποία μεταβάλλουν τα διατροφικά χαρακτηριστικά του κρέατος αυξάνοντας δώδεκα φορές τα Ω3 λιπαρά και μειώνοντας 17 φορές τα Ω6.
Εγχώρια αγορά
Στην εγχώρια αγορά παρατηρήθηκε μείωση στην καταναλωτική δαπάνη. Η CRETA FARMS κατάφερε να επιδείξει καλύτερη απόδοση μέσω ανάπτυξης σε λοιπά κανάλια διανομής (HORECA), λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων καθώς και ενίσχυση της παρουσίας της σε αλυσίδες retail μεσαίου μεγέθους. Η CRETA FARMS παραμένει σε ηγετική θέση στον εγχώριο κλάδο αλλαντικών αυξάνοντας συνεχώς τα σημεία πώλησης των προϊόντων της με μερίδιο σε αξία να ξεπερνά το 25% λόγω του brand name, του ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ και των καινούργιων φίλων που αποκτά δια μέσω των καναλιών που δραστηριοποιείται.
Διεθνείς Αγορές
Στην αγορά της Αυστραλίας οι πωλήσεις συνεχίζουν να κινούνται στα AUD 2 εκατ. σε μηνιαία βάση και στην Ισπανία ξεκίνησαν οι πωλήσεις των προϊόντων εφάμιλλων του ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ.