Σε συνομιλίες για τη συγχώνευση της επιχείρησης σιδηροδρόμων με τις Alstom και Bombardier, βρίσκεται εδώ και καιρό ο όμιλος Siemens, ενώ πληροφορίες του Reuters «δείχνουν» ότι η εταιρεία που θα επιλέξει θα είναι η Alstom.
Σύμφωνα με πηγές με γνώση των διαπραγματεύσεων, οι τρεις μεγάλοι όμιλοι του κλάδου των σιδηροδρομικών επιδιώκουν τη λύση της συγχώνευσης, καθώς ο κινέζικος γίγαντας με τις κρατικές πλάτες CRRC έχει αποφασίσει να επεκταθεί παγκοσμίως.
«Νομίζω πως η Alstom θα τα καταφέρει», δήλωσε μία από τις πηγές. Ένας άλλος ανέφερε ότι το συμβούλιο της Siemens θα αποφασίσει επί του θέματος την Τρίτη.
Και οι τρεις εταιρείες αρνήθηκαν να σχολιάσουν το θέμα.
Η γαλλογερμανική συμφωνία έπεται των κοινών σχεδίων της A. Merkel και του Em. Macron για περισσότερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, αν και ενδεχομένως να επηρεαστεί από την «μέτρια» εμφάνιση της Mekel στις εκλογές της Κυριακής.
Μετά τη συγχώνευση οι δραστηριότητες θα αγγίξουν πωλήσεις περίπου 15 δισ. ευρώ ($18 δισ.), σε σύγκριση με τις πωλήσεις της CRRC που κυμαίνονται στα $35 δισ.
Στο ενδεχόμενο μιας τέτοιας εξέλιξης, σίγουρα η Bombardier θα είναι ο χαμένος της υπόθεσης. Η εταιρεία διανύει μια δύσκολη περίοδο, καθώς αυτή την εβδομάδα δίνει και μια δικαστική μάχη ενάντια στην Boeing για κάποιες θέσεις εργασίας στο Κεμπέκ και τη Βόρεια Ιρλανδία.
Σύμφωνα με πηγές όμως, η Siemens εκτιμά πως η Alstom διανύει μια πιο σταθερή οικονομική περίοδο από την Bombardier.