Έκλεισε η συμφωνία της Oracle για την αγορά της Moat, μιας εταιρείας που αναλύει διαφημίσεις και λειτουργεί ως τρίτο μέρος που καταμετρά τις διαφημιστικές δυνατότητες σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το YouTube της Google και το Snapchat.
Η κίνηση αυτή ήρθε ως επακόλουθο της επιλογής αρκετών διαφημιστών και εκδοτών να στηρίζονται ολοένα και περισσότερο σε τεχνολογικές εταιρείες μάρκετινγκ όπως η Oracle, ώστε να μπορούν με επιτυχία να αναλύουν τα δεδομένα των πελατών. Σ'' αυτή την κατεύθυνση, η απόκτηση της Moat θα βοηθήσει στην καλύτερη ανάγνωση και διαφάνεια των ψηφιακών διαφημιστικών προσπαθειών τους.
Η Moat συνεργάζεται με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, όπως η Nestle, η Procter & Gamble και η Unilever. βοηθώντας τες να μετρήσουν και να εντοπίσουν ηλεκτρονικές διαφημίσεις.