Στην Ελλάδα το κέντρο των Social Media της Coca Cola για 23 χώρες

Στην Ελλάδα το κέντρο των Social Media της Coca Cola για 23 χώρες

Την επιβεβαίωση ότι η Ελλάδα είναι όχι απλά σημαντική αλλά καθοριστική και γεωστρατηγικά κομβική για την ανάπτυξη της εταιρείας The Coca-Cola Company κάνει η επιλογή να είναι η Αθήνα (και) το κέντρο των Social Media του ομίλου για 23 χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης.

Πρόκειται για το Social Media Hub της Coca-Cola για την Επιχειρησιακή Μονάδα της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης που παρουσιάστηκε χθες για πρώτη φορά στους δημοσιογράφους, ενώ λειτουργεί από το 2014. Αποτελεί ουσιαστικά μια... start up μέσα στο «σώμα» της Coca Cola, καθώς λειτουργεί σχεδόν σαν μια νεοφυής επιχείρηση, ενσωματωμένη όμως απόλυτα αρμονικά μέσα στην εταιρεία και διαχειρίζεται το Consumer Interaction Center (CIC).

Και αυτή η πλατφόρμα, έρχεται ένα χρόνο μετά την απόφαση να γίνει η Ελλάδα το κέντρο δεδομένων (data centers) σε ευρωπαϊκό επίπεδο της Coca-Cola Hellenic, επένδυση που θα φτάσει τα 43 εκατ. ευρώ και υλοποιείται από τον ΟΤΕ που κέρδισε το διαγωνισμό. Ο οργανισμός θα διαχειρίζεται τα δεδομένα της Coca-Cola Hellenic στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται και στις οποίες εργάζονται πάνω από 36.000 εργαζόμενοι, εκ των οποίων οι 16.000 αξιοποιούν φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και άλλες φορητές συσκευές.

Χθες λοιπόν παρουσιάστηκε η CIC, που είναι μια νεανική – ξεχωριστή - μονάδα μέσα στην Coca Cola, εντεταλμένη να διαχειρίζεται τα πάντα σε ότι αφορά το... διαδικτυακό προφίλ του ομίλου, χαράζοντας τη στρατηγική των social media για 23 χώρες. Απασχολεί συνολικά 25 άτομα, οκτώ από τα οποία στα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα, όπου και χαράζεται η στρατηγική, ενώ οι υπόλοιποι είναι διάσπαρτοι σε χώρες της Ευρώπης.

Οι άνθρωποι του CIC είναι νέοι και ταλαντούχοι, με εξαιρετική γνώση και αντίληψη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι έφεραν μια νέα δυναμική με την πρωτοποριακή και δημιουργική τους προσέγγιση στην επικοινωνία με το κοινό.

Με δήλωσή του, ο Πρόεδρός της Coca Cola για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, Νίκος Κουμέττης τόνισε ότι «η επιλογή της Ελλάδας ανάμεσα σε 23 χώρες ως κέντρο του CIC, αναδεικνύει τόσο την πίστη της Coca-Cola στις προοπτικές της Ελλάδας, όσο και την εμπιστοσύνη της στα ταλέντα και τις δυνατότητες των νέων της χώρας μας».

Στην ουσία αυτή η ομάδα δημιουργεί μια γέφυρα επικοινωνίας του ομίλου, των προϊόντων του και όλων των δράσεών του με τους καταναλωτές και μάλιστα real time. Στοχεύει στην άμεση και υπεύθυνη ενημέρωση, οπότε η ομάδα προσπαθεί να απαντά στους καταναλωτές το συντομότερο δυνατόν, το οποίο είναι λιγότερο από 4 ώρες για το 70% των  περιπτώσεων.

Απ. Σκουμπούρης