Το στίγμα για την πορεία της επένδυσης στην αγορά της Αμερικής με βάση το οποίο εκτιμάται ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα θα εξειδικευτεί η περιοχή που θα αναπτύξει εργοστάσιο παραγωγής η Chipita του Σπύρου Θεοδωρόπουλου, έδωσε σε εκδήλωση του Enterprise Greece για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις της αγοράς των ΗΠΑ ο Σωτήρης Σειμανίδης New Business Development της εταιρείας.
Ειδικότερα, ο ίδιος αναφερόμενος στην αγορά των ΗΠΑ τόνισε ότι «είναι μεγάλη, πολύ σημαντική και ανταγωνιστική».
Εξάλλου σχετικά με την εταιρεία και την πορεία της εισόδου της στην εν λόγω αγορά σημείωσε ότι « Η εν λόγω αγορά είναι πολύ σημαντική για εμάς και έχουμε προχωρήσει σε commercial joint venture ήδη από το 2019».
Αναφερόμενος στην πορεία της επένδυσης δήλωσε ότι, «η εταιρεία ξεκινά να αναπτύσσει ένα τοπικό εργοστάσιο παραγωγής, προσπάθεια στην οποία οι αξιωματούχοι των ΗΠΑ και οι εμπλεκόμενοι φορείς βοήθησαν πολύ. Πλέον έχουμε κάνει μια shortlist με τις περιοχές που θέλουμε να φτιάξουμε το εργοστάσιο παραγωγής, και αναμένεται εντός του προσεχούς διαστήματος να εξειδικεύσουμε την περιοχή».
Η τελική επιλογή καθώς όπως γνωστοποίησε ο Σωτήρης Σεϊμανίδης έχει ολοκληρωθεί το selection process , θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι όπου θα υπάρξει επίσκεψη από κλιμάκιο της εταιρείας για να εξετάσουν τα μέρη που έχουν επιλεγεί για την κατασκευή του εργοστασίου.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής κρουασάν της Chipita στις ΗΠΑ η εταιρεία έχει προσλάβει ειδικό σύμβουλο εδώ και ένα χρόνο και τα κριτήρια για την επιλογή της πολιτείας που εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντα της Chipita είναι πολλά και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το εργατικό και το ενεργειακό κόστος.
Το σχέδιο για παραγωγική δραστηριότητα εκ νέου της Chipita στις ΗΠΑ ξεκίνησε το 2019, όταν η εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά του 51% της EPTA America LLC, η οποία εδρεύει στο Νιου Τζέρσεϊ και αποτελεί αποκλειστικό αντιπρόσωπο και διανομέα των προϊόντων της Chipita στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
Ειδικότερα, η νέα μονάδα κρουασάν και Bake Rolls επί αμερικανικού εδάφους, που θα καλύπτει μία αγορά 400 εκατ. κατοίκων-θα περιλαμβάνεται και ο Καναδάς, εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμη προς λειτουργία μέχρι το 2023, αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις λόγω του Covid.
Οι κινήσεις της Chipita στην Αμερική περιλαμβάνουν επίσης την συμφωνία για την διανομή του κρουασάν 7days, στο εμπορικό δίκτυο των 2.500 καταστημάτων της μεγαλύτερης αμερικανικής αλυσίδας σούπερμάρκετ Walmart, σε 48 πολιτείες των HΠA.
Εξάλλου η ελληνική πολυεθνική έχει ολοκληρώσει την κατασκευή νέου εργοστασίου στο Mεξικό, το οποίο αναμένεται να καλύψει τις αγορές της K. Aμερικής.