Την κοινή καμπάνια προσέλκυσης επισκεπτών στην Ελλάδα, με την ευκαιρία του «ανοίγματος» της τουριστικής σαιζόν, παρουσίασαν ο ΕΟΤ και η Aegean. Με τίτλο «Sunshine Discount” η καμπάνια αποσκοπεί να προβάλει τη χώρα ως αυθεντική ταξιδιωτική εμπειρία, επενδύοντας στα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και συνδυάζοντας ανταγωνιστικές τιμές ταξιδιού. Απώτερος στόχος να προσελκύσει τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό τουριστών, σε μια χρονιά που αναδεικνύεται σε στοίχημα για τη βαριά βιομηχανία της χώρας.
Πρόκειται για την τέταρτη χρονιά που ο ΕΟΤ και η Aegean, συνεργάζονται σε μια κοινή εκστρατεία προβολής της χώρας, την οποία και οι δύο παράγοντες του τουρισμού θεωρούν στρατηγικής σημασίας, ιδιαίτερα καθώς το ευρύτερο περιβάλλον είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Όπως επεσήμανε και ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης κατά την διαδικτυακή παρουσίαση της καμπάνιας: «Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».».
Η καμπάνια Sunshine Discount, είναι από τις πλέον μακροπρόθεσμες που έχουν εφαρμοστεί, μια και θα διαρκέσει 9 μήνες, ενώ εμπεριέχει δυναμικά χαρακτηριστικά με δυνατότητα να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα και συνθήκες, μεταβάλλοντας τα focus points. Δηλαδή τις χώρες και τα κοινά στα οποία απευθύνεται: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Επίσης θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και τα κανάλια Aegean, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.
Στην πράξη, η καμπάνια, που είναι πλήρως ψηφιακή, αξιοποιεί το γεγονός των υψηλών θερμοκρασιών και των 260 ημερών ηλιοφάνειας στην Ελλάδα και «καλεί» τους εν δυνάμει επισκέπτες να συγκρίνουν τη θερμοκρασία της πόλης τους, με αυτήν της ελληνικής που θα ήθελαν να επισκεφθούν. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά, τόσο μεγαλύτερη έκπτωση μπορούν να κερδίσουν στο εισιτήριό τους για την Ελλάδα. Και για τον σκοπό αυτό, η εφαρμογή, του μεταφέρει αυτόματα στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα, στο site της Aegean, όπου μπορούν να αποσπάσουν την έκπτωση.
Αν και η επίσημη έναρξη της τουριστικής περιόδου γίνεται το Σάββατο, η καμπάνια τρέχει ήδη εδώ και δύο εβδομάδες, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, όπως σημείωσε κατά την παρουσίαση η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, Μαρίνα Σπυριδάκη, η οποία επεσήμανε ταυτόχρονα τόσο το δυναμικό χαρακτήρα του Sunshine Discount, όσο και την δυνατότητά του να «απαντά» στο συναισθηματικό υπόβαθρο του επισκέπτη: να πραγματοποιήσει δηλαδή ένα ταξίδι με ασφάλεια και τις λιγότερες δυνατές στάσεις σε έναν προορισμό που υπόσχεται ανάπαυση, διασκέδαση και τις καλύτερες υγειονομικές συνθήκες.
Άλλωστε, αντίστοιχη δυναμική και προσαρμοστικότητα έχει για την φετινή σαιζόν και το πτητικό πρόγραμμα της Aegean που έχει μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος των απευθείας πτήσεών της από το εξωτερικό, στην περιφέρεια και τα νησιά. Η εταιρεία «ανοίγει» τρείς νέες βάσεις σε Κέρκυρα, Μύκονο και Σαντορίνη και «βάζει» 17 έως 20 αεροσκάφη που θα επιχειρούν απευθείας και αποκλειστικά από τις 7 περιφερειακές της βάσεις, σε συνολικά 65 δημοφιλή δρομολόγια του εξωτερικού με τακτικές πτήσεις.
Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι στο νέο περιβάλλον που «σχηματίζεται» για την επόμενη διετία, καθοριστικό ρόλο θα διαδραματίσει η ευελιξία των αεροπορικών να καλύψουν τις επιλογές των επιβατών, όπως επίσης και η στρατηγική των προορισμών και της εξυπηρέτησής τους. Από την ταυτόχρονη διαχείριση των δύο αυτών παραγόντων, θα εξαρτηθεί και η υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος. Μια υπόθεση, ιδιαίτερα σημαντική για τη χώρα μας.
Τη στήριξη της Aegean στο τουριστικό προϊόν της χώρας επεσήμανε και ο γ.γ. του ΕΟΤ, χαρακτηρίζοντας τη συνεργασία με την αεροπορική που μεταφέρει τον κύριο όγκο τουριστών προς την Ελλάδα, ως «στρατηγική επιλογή». Ο κ. Φραγκάκης, σημείωσε ότι το «απρογραμμάτιστο ταξίδι» θα είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της σαιζόν, και ακριβώς για το λόγο αυτό, όπως πρόσθεσε, η καμπάνια Sunshine Discount, έχει σχεδιαστεί ώστε να επιλέγει ευέλικτα τις χώρες και τα κοινά στα οποία επιδιώκεται να εστιάσει.
Αναφερόμενος στις προοπτικές για τη σαιζόν που ξεκινά, ο γ.γ. του ΕΟΤ απέφυγε να κάνει προβλέψεις. Σημείωσε, όμως, ότι εάν η χώρα επιτύχει ένα συνολικό αποτέλεσμα διπλάσιο του περυσινού, αυτό θα είναι «εξαιρετικά καλό». Ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε ακόμη ότι το 2021 είναι μία ευκαιρία για τη χώρα να προχωρήσει σε μια πραγματική επανεκκίνηση του τουρισμού και για τον λόγο αυτό, ο ΕΟΤ επενδύει στη μεγαλύτερη δαπάνη (22 εκατ. ευρώ) προβολής της τελευταίας δεκαετίας.