Επιτάχυνση της ανάπτυξης της υπηρεσίας quick commerce του efood. Μεγέθυνση της υπηρεσίας διανομής προϊόντων μικρής λιανικής και εξυπηρέτηση των καταναλωτών εντός 15 λεπτών από την efood. Εκσυγχρονισμός των Kiosky’s και Kiosky's convenience stores προκειμένου να προσφέρουν πιο καινοτόμες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές. Αυτοί είναι οι βασικοί στόχοι της Devivery Herο-Efood, μετά την εξαγορά όπως αναφέρει ο γερμανικός πολυεθνικός κολοσσός στο Liberal Markets.
Σε σχέση με τη διαδικασία της εξαγοράς η διοίκηση της εταιρείας επισημαίνει πως «η Delivery Hero θα αποκτήσει το 100% της ALPHA Διανομές και εμμέσως το 99% της ΙΝΚΑΤ, διατηρώντας την επιλογή να αποκτήσει το 100% του delivery.gr και το 100% του e-table.gr (τις δύο ψηφιακές πλατφόρμες, θυγατρικές του Ομίλου Μούχαλη)», ενώ ταυτόχρονα «οι λειτουργίες της ALPHA Διανομές και ΙΝΚΑΤ καθώς και το έμπειρο στελεχιακό δυναμικό τους στο σύνολο του θα ενσωματωθούν πλήρως στο efood, το ελληνικό brand της DH. Η εξαγορά τελεί υπό την έγκριση και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων 6 μηνών, υπό την αίρεση της έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού».
Όπως δηλώνει η Delivery Hero «η εξαγορά της ALPHA Διανομές και της ΙΝΚΑΤ στοχεύει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης της υπηρεσίας quick commerce του efood όπως και στη μεγέθυνση της υπηρεσίας διανομής προϊόντων μικρής λιανικής. Αξιοποιώντας το εκτεταμένο δίκτυο σημείων πώλησης και HUBS, που ανήκουν στην INKAT, το efood θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί τους καταναλωτές σε 15 λεπτά ενώ τα καταστήματα Kiosky’s και Kioskys convenience stores θα προσφέρουν ακόμα πιο καινοτόμες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές».
Η εταιρεία έχει διαβλέψει από νωρίς τις προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς delivery στη χώρα μας, ενώ επισημαίνει πως «η Ελλάδα αποτελεί μια από τις κύριες αγορές της DH στην Ευρώπη, διαθέτοντας ήδη ισχυρή παρουσία στη χώρα, μέσω του efood» και υπογραμμίζει πως « με την εξαγορά η DH θα μπορέσει να διευρύνει το αποτύπωμα του efood στο χώρο του quick commerce και να εξυπηρετεί τους καταναλωτές σε 15 λεπτά. Η Delivery Hero θα συνεχίσει τη διεύρυνση της - πλάνο ανάπτυξης του efood-, έχοντας εμπιστοσύνη στη δυναμική της ελληνικής αγοράς, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, με τεράστια εντούτοις περιθώρια ανάπτυξης.»
Mέσω της εξαγοράς, το ύψος της οποίας δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί, η Delivery Hero αποκτά ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της Ελλάδας και κάνει δυναμική επέκταση στην αγορά της μικρής λιανικής. Από την άλλη πλευρά ο Όμιλος Μούχαλη αναμένεται να επικεντρωθεί πλέον στο εμπόριο καπνικών, αποφασίζοντας να πουλήσει την ΙΝΚΑΤ σε μία ευνοϊκή περίοδο.
Υπενθυμίζεται πως η ΙΝΚΑΤ, που αναπτύσσει το δίκτυο περιπτέρων Kiosky's το 2020 κατέγραψε πτώση του κύκλου εργασιών του 5,36% συγκριτικά με το 2019, στα 54,88 εκατ. ευρώ, ενώ εμφάνισε ζημιές προ φόρων 718,5 χιλ. ευρώ και καθαρές ζημιές 637,5 χιλ. ευρώ, έναντι κερδών το 2019. Ο λόγος της πτώσης των πωλήσεων είναι η πανδημική κρίση που έπληξε τον κλάδο της μικρής λιανικής, ενώ την προηγούμενη χρήση το προσωπικό της εταιρείας μειώθηκε στα 174 άτομα, από 197 το 2019.