Τους συνδρομητές της κατά 9,6 εκατομμύρια αύξησε η εταιρεία streaming Netflix κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, από τους οποίους οι 1,74 εκατομμύρια προέρχονται από τις ΗΠΑ, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση για τα κέρδη της, η οποία κυκλοφόρησε την Τρίτη.
Οι προβλέψεις της ίδιας της εταιρείας και των αναλυτών είχαν κάνει λόγο για μια αύξηση το πολύ 9 περίπου εκατομμυρίων ενώ τώρα η Netflix διαθέτει συνολικά 148,8 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, εκ των οποίων 60,2 εκατομμύρια προέρχονται από τις ΗΠΑ και οι υπόλοιποι 7,86 εκατομμύρια από τον υπόλοιπο κόσμο.
Πιο αναλυτικά, αύξηση στα 344 εκατ. δολάρια κατέγραψαν τα κέρδη της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2019 συγκριτικά με τα από τα 290 εκατ. δολάρια της αντίστοιχης περιόδου το περασμένο έτος ενώ ανοδικά κινήθηκαν και τα έσοδα που ενισχύθηκαν κατά 22% στα 4,52 δισ. δολάρια
Από την πλευρά της, η υπηρεσία δήλωσε ότι αναμένει να προσθέσει άλλα 5 εκατομμύρια συνδρομητές το επόμενο τρίμηνο, το οποίο λήγει τον Ιούνιο.
Όπως αναφέρει το CNN, το 2018 η Netflix δαπάνησε 12 δισ. δολάρια, ποσό που μπορεί να φθάσει τα 15 δισ. δολάρια φέτος. Αυτή η επιθετική πολιτική έχει ως συνέπεια η εταιρεία να γιγαντώνεται, αλλά και να χρεώνεται ολοένα και μεγαλύτερο δανεισμό, που έχει συνλοικά αγγίξει τα 10,36 δισ. δολάρια το 2018 από τα 3,36 δισ. δολ. το 2016.
Καθώς επίκειται σκληρός ανταγωνισμός με άλλους γίγαντες της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας, όπως η Disney, η Apple, η Hulu και η Amazon, που προωθούν τις δικές τους υπηρεσίες βίντεο streaming, το Netflix προχώρησε σε αύξηση της τιμής της μηνιαίας συνδρομής του στις ΗΠΑ από 11 στα 13 δολάρια (για τους νέους η αύξηση ίσχυσε από τον Ιανουάριο, αλλά από τους παλιούς από τώρα).
Αυξήσεις έγιναν επίσης στις συνδρομές σε Βραζιλία και Μεξικό, ενώ δεν είναι ακόμη σαφές αν ανάλογη αύξηση θα γίνει σε άλλες χώρες και πότε.
«Η Netflix έχει κάνει ένα τόσο δυνατό ξεκίνημα και είναι μια αγαπημένη μάρκα με συνεχή ροή», δήλωσε στο CNN Business η Jill Rosengard Hill, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Magid, μια ερευνητική εταιρία μέσων ενημέρωσης.
Παράλληλα, η Netflix επισήμανε σε επιστολή της προς τους μετόχους ότι δεν «αναμένει ότι οι νεοεισερχόμενοι αυτοί θα επηρεάσουν ουσιαστικά την ανάπτυξή μας», διότι η μετάβαση από την «γραμμική σε αναγκαιότητα ψυχαγωγία είναι τόσο τεράστια και εξαιτίας της διαφορετικής φύσης των περιεχομένων μας».
«Πιστεύουμε ότι όλοι θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε καθώς επενδύουμε περισσότερο στο περιεχόμενο και βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να απομακρύνονται από τη γραμμική προβολή», ανέφερε η εταιρεία.