Το Twitter ανακοίνωσε ότι στο τέλος του τετάρτου τριμήνου του 2020 έφθασε τους 192 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες, που μπορούν να δουν διαφημίσεις (monetizable daily active users-mDAU), κατά 26% περισσότερους σε σχέση με πριν ένα έτος. Όμως παραδέχθηκε ότι ο ρυθμός αύξησης των χρηστών του μπορεί να μειωθεί φέτος, ξεκινώντας από το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η θετική επίδραση της πανδημίας στη βάση των χρηστών του αρχίζει να φθίνει.
Πάντως, ενημέρωσε τους επενδυτές ότι βλέπει ένα ισχυρό ξεκίνημα φέτος, καθώς η διαφήμιση στην πλατφόρμα του εμφανίζει σταθερά ανοδική τάση (έσοδα 1,15 δισ. δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, αυξημένα κατά 31% σε σχέση με πριν ένα χρόνο) και γενικότερα τα οικονομικά αποτελέσματα του είναι ανώτερα των αναμενομένων από τους αναλυτές της . Τα συνολικά έσοδα τετάρτου τριμήνου 2020 έφθασαν στο ύψος ρεκόρ των 1,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 28% έναντι του τετάρτου τριμήνου του 2019. Τα κέρδη τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 222,1 εκατ. δολάρια.
Οι ανακοινώσεις αυτές ώθησαν την τιμή της μετοχής να κινηθεί κατά περίπου 3% ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Η μετοχή εμφάνιζε ήδη άνοδο 11% από την αρχή του 2021, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.