Αύξηση της κίνησης data και εσόδων δείχνουν τα στοιχεία για τη Vodafone, ενώ την ίδια στιγμή φαίνεται σημαντική οργανική ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου 2020. Οι χρήστες μπαίνουν περισσότερο από το κινητό τους για να κάνουν αγορές, ενώ η αύξηση του τουρισμού αναμένεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο την κίνηση δεδομένων, με τον Ιούνιο η αύξηση αυτή να είναι ήδη αισθητή.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως με την υποχώρηση της πανδημίας και με τη νέα τάση που αναδύεται για χρήση περισσότερων data μέσω των κινητών τηλεφώνων, η κίνηση ίσως αυξηθεί περαιτέρω. Αξίζει να σημειωθεί πως η κίνηση data σημαίνει πως οι χρήστες δεν μπαίνουν από Wifi, αλλά κάνουν χρήση των data που τους παρέχει το συμβόλαιό τους.
Αν παρατηρήσει κανείς τα στοιχεία για τη χρήση data από το 2012 έως σήμερα, εύκολα βγάζει το συμπέρασμα πως η αύξηση αυτή είναι εκθετική, με τους χρήστες να φαίνεται πως χρησιμοποιούν το κινητό τους προκειμένου να κάνουν και αγορές.
Ειδικότερα, η κίνηση των data ξεπέρασε τα 37.000 ΤΒ, επίδοση που είναι κατά 65% αυξημένη από το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου οικονομικού έτους 2020-2021 (22.610 ΤΒ) και κατά 114% υψηλότερη από την αντίστοιχη περίοδο του οικ. έτους 2019-2020 (17.467 ΤΒ).
Παρόλες τις συνθήκες της πανδημίας, η Vodafone Ελλάδας τα πήγε καλύτερα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του περυσινού οικονομικού έτους, καταγράφοντας έσοδα από υπηρεσίες ύψους 209 εκατ. ευρώ, επίδοση αυξημένη κατά 5% σε σχέση με πέρυσι (199 εκατ. ευρώ).
Επιπλέον, η πελατειακή βάση της κινητής αυξήθηκε και έφτασε τα 4,136 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά περίπου 65.000 (13.000 συμβολαίου και 52.000 καρτοκινητής) ή κατά 2% σε σχέση με το πως έκλεισε το προηγούμενο οικονομικό έτος 2020-2021 (4,071 εκατ. πελάτες). Το ποσοστό των πελατών συμβολαίου ανήλθε σε περίπου 40%. Στη σταθερή η βάση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα (965.000 πελάτες), ενώ Το κατά κεφαλήν έσοδο ανά πελάτη παρέμεινε σταθερό στα 10,4 ευρώ.
Την ίδια στιγμή σε εξέλιξη βρίσκeται το επενδυτικό πλάνο 600 εκατ. ευρώ σε βάθος πενταετίας της εταιρείας, με τις επενδύσεις να κατευθύνονται στην αναβάθμιση των σταθερών δικτύων και στην επέκταση των υποδομών της και στα δίκτυα 5G. Στον στρατηγικό σχεδιασμό της Vodafone Ελλάδας βρίσκεται και η Vodafone TV, καθώς στόχος της διοίκησής της είναι η αύξηση της πελατειακής της βάσης.