Από την άμεση επισκευή κινητού που δεν καλύπτεται από εγγύηση, έχει πλέον τη δυνατότητα να επωφεληθεί όποιος επισκεφθεί επιλεγμένα καταστήματα της WIND σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, περισσότερα από 100 καταστήματα WIND αναλαμβάνουν να επισκευάσουν κινητό εκτός εγγύησης μέσα σε μόλις 24 ώρες, με τη νέα υπηρεσία One Day Service. Το μόνο που χρειάζεται είναι ο ενδιαφερόμενος να αφήσει το κινητό του σε ένα κατάστημα WIND και την επόμενη εργάσιμη ημέρα θα βρίσκεται στο κατάστημα επιδιορθωμένο, με 1 χρόνο εγγύηση για την επισκευή.
Για τους πολύ βιαστικούς, η WIND προσφέρει service μέσα σε 2 μόλις ώρες, από 2 συγκεκριμένα σημεία:
- Στο επισκευαστικό hub της WIND, TS Solution, Λεωφ. Κηφισού 38 (3ος όροφος εντός ΚΤΕΛ Κηφισού), Αθήνα
- Στο WIND Store, Εγνατίας 32, Θεσσαλονίκη
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η νέα υπηρεσία έρχεται να προστεθεί στην πληθώρα υπηρεσιών που προσφέρουν τα 250 καταστήματα WIND πανελλαδικά. Στη διάρκεια του 2018 η αλυσίδα καταστημάτων της WIND δέχθηκε 19 εκατομμύρια επισκέψεις ( + 11% σε σχέση με το 2017 ) ενώ αύξησε την αξία των πωλήσεων Smartphones κατά 28%. Αντίστοιχα η αξία των πωλήσεων αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 36% ενώ την πιο εντυπωσιακή άνοδο σε αξία πωλήσεων είχε η κατηγορία wearables που αυξήθηκε 218% σε σχέση με το 2017.
«Η νέα υπηρεσία θα λύσει τα χέρια των καταναλωτών που αναζητούν άμεση λύση για τη συσκευή τους και αναδεικνύει τη φιλοσοφία μας να προσφέρουμε εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Είμαστε περήφανοι που τα καταστήματα WIND αναδείχθηκαν καινοτόμα από τους ίδιους τους καταναλωτές και θα συνεχίσουμε να τα αναβαθμίζουμε» δήλωσε ο Χρήστος Νούλης, Chief Retail Sales & Customer Service Officer της WIND Ελλάς.