Η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική της Ρωσίας, η S7 Airlines, υπέγραψε την περασμένη εβδομάδα συμφωνία για την πλήρη έκδοση των λύσεων στο σύστημα διαχείρισης επιβατών Altea suite της Amadeus, οι οποίες περιλαμβάνουν τις διαδικασίες κρατήσεων, inventory, έκδοσης εισιτηρίων και ελέγχου αναχωρήσεων.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, το Amadeus Altea PSS θα προσφέρει την ευκαιρία για περαιτέρω βελτίωση και βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας επιτρέποντας στους επιβάτες στο άμεσο μέλλον να αξιολογούν μια νέα προσέγγιση στον σχεδιασμό ταξιδιών.
«Η S7 Airlines ηγείται της καινοτομίας στη αγορά. Χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες τεχνολογίες, προσφέροντας στους επιβάτες μας τις πιο πρωτοποριακές ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Η μετάβαση στο Σύστημα Διαχείρισης Επιβατών Altea της Amadeus θα μας επιτρέψει να βελτιστοποιήσουμε όλες τις επιχειρηματικές διαδικασίες που σχετίζονται με την έκδοση εισιτηρίων και καταχώριση επιβατών, καθώς επίσης και να αυτοματοποιήσουμε μια σειρά χειροκίνητων λειτουργιών. Επιλέξαμε το καλύτερο σύστημα διαχείρισης επιβατών.
Η συνεργασία μας με την Amadeus θα μας επιτρέψει να αλλάξουμε και να εξελιχθούμε όσο πιο δραστήρια επιθυμούμε, και να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους επιβάτες μας χωρίς κανέναν τεχνολογικό περιορισμό,» σχολίασε η κα Tatyana Fileva, First Deputy CEO S7 Group,VP Operations.
«Οι ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα τους προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση, η οποία ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες τους,» δήλωσε η κα Julia Sattel, Ανώτατη Αντιπρόεδρος του τμήματος Αεροπορικών Εταιρειών της Amadeus.
«Τα οφέλη της υιοθέτησης της πλήρης έκδοσης της Altea suite εκτείνονται και πέρα από τις λειτουργίες μιας αεροπορική εταιρείας. Με την ένταξη στην κοινότητα της Altea, η S7 προτίθεται να προσφέρει ενισχυμένη εξυπηρέτηση πελατών στις διαδικασίες πωλήσεων και στο περιβάλλον αεροδρομίου.»
«Ιδιαιτέρως όμως, αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί και ένα σημαντικό ορόσημο για την Amadeus, καθώς ενδυναμώνει την ανάπτυξη της εταιρείας μας στην περιοχή της Ρωσίας και της κοινοπολιτείας ανεξάρτητων χωρών (Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Λευκορωσία, Καζακστάν, Κιργιζία, Μολδαβία, Τατζικιστάν, Ουζμπεκιστάν).
Μέχρι το πρώτο μισό του 2018, περισσότεροι από 200 πελάτες είχαν συμβόλαια για κάποιο από τα Συστήματα Διαχείρισης Επιβατών της Amadeus (είτε το Altea ή το Navitaire New Skies).