"Το Μετρό στον Πειραιά θα παραδοθεί ολοκληρωμένο 5 χρόνια μετά τον συμβατικό χρόνο, κάτι που είναι πρωτοφανές στα χρονικά", αναφέρει σε δήλωσή του ο Δημήτρης Καρύδης, πρώην βουλευτής Α΄ Πειραιά και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.
Όπως σχολιάζει ο Δ. Καρύδης, "η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι βαριά εκτεθειμένη στην συνείδηση των Πειραιωτών για αυτή την τεράστια κοροϊδία και εξαπάτηση. Ο μόνος δρόμος είναι να πάρει πίσω όλες αυτές τις απαράδεκτες αποφάσεις και να παραδώσει ολοκληρωμένο το έργο της γραμμής 3 του Μετρό".
Ολόκληρη η δήλωση του Δ. Καρύδη:
«Ένα από τα σημαντικότερα έργα για την ενδυνάμωση της ανάπτυξης, την ενίσχυση του τουρισμού και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, είναι η κατασκευή της γραμμής 3 του Μετρό που συνδέει τον Πειραιά με τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας και το Λιμάνι με το Αεροδρόμιο.
Ένα έργο ζωής για όλο τον Πειραιά, κατάντησε στα χέρια των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κυριολεκτικά «γεφύρι της Άρτας».
Και δεν φτάνει που λόγω της ανικανότητας και της αδιαφορίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και της «Αττικό Μετρό» έπεσαν έξω από τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης του έργου για το 2ο εξάμηνο του 2017, αλλά το εξωφρενικό και έξω από κάθε λογική είναι ότι αποφάσισαν την τμηματική παράδοση της κατασκευής της γραμμής 3!
Έτσι, όπως λένε τώρα, το 2019 θα παραδώσουν τους τρεις σταθμούς -Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας- και κάπου στο 2022 θα παραδώσουν τους άλλους τρεις σταθμούς -Μανιάτικα, Λιμάνι Πειραιά- Δημοτικό Θέατρο.
Συνεπώς, το Μετρό στον Πειραιά θα παραδοθεί ολοκληρωμένο 5 χρόνια μετά τον συμβατικό χρόνο, κάτι που είναι πρωτοφανές στα χρονικά, και φυσικά για 3 χρόνια θα είναι «τυφλό» αφού θα σταματάει στη Νίκαια, αδυνατώντας να εξυπηρετήσει την γραμμή λιμάνι Πειραιά - Αεροδρόμιο.
Έτσι, η χώρα μας θα γίνει διεθνώς ρεζίλι, τραγικό θύμα του μαυρογιαλουρισμού και των πελατειακών σκοπιμοτήτων του κ. Σπίρτζη.
Πλέον, υπάρχουν αμείλικτα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν και να αιτιολογηθούν λεπτομερώς:
1. Γιατί δεν αντιμετωπίζονται με την δέουσα σοβαρότητα και την επιβεβλημένη επιτάχυνση των εργασιών τα δύσκολα σημεία του έργου ( π.χ. ο Σταθμός στο λιμάνι), έτσι ώστε να παραδοθεί συντομότερα το τμήμα αυτό που συνδέει το λιμάνι με το αεροδρόμιο;
2. Ποιοι λόγοι οδηγούν στην καθυστέρηση παράδοσης του ολοκληρωμένου έργου κατά 5 χρόνια όταν ο συμβατικός χρόνος κατασκευής είναι 6 χρόνια;
3. Πόσο έχει υπολογισθεί ότι θα είναι το επιπρόσθετο κόστος για την ολοκλήρωση του συμβατικού έργου, εξαιτίας της τμηματικής παράδοσης του και ποιος θα το επιβαρυνθεί;
4. Υπάρχει από τις Ευρωπαϊκές Αρχές εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα του έργου που περιέχει τις αναγγελθείσες αλλαγές στη υλοποίηση κατασκευής του;
5. Γιατί η τμηματοποίηση του έργου ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά χωρίς ουσιαστική ενημέρωση του Πειραϊκού λαού αλλά μόνον ορισμένων Δημάρχων;
Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι βαριά εκτεθειμένη στην συνείδηση των Πειραιωτών για αυτή την τεράστια κοροϊδία και εξαπάτηση. Ο μόνος δρόμος είναι να πάρει πίσω όλες αυτές τις απαράδεκτες αποφάσεις και να παραδώσει ολοκληρωμένο το έργο της γραμμής 3 του Μετρό.
Φωτογραφία: SOOC