Στον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν άρεσαν ποτέ τα μεγάλα λόγια. Αποφεύγει τις εύκολες υποσχέσεις και απεχθάνεται την παροχολογία.
Γι’ αυτό, κάθε φορά που ξεδιπλώνει το κυβερνητικό σχέδιο του για την επόμενη ημέρα, όταν η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από παροχές παραπέμπει στη Διεθνή Έκθεση του Σεπτεμβρίου, αρνούμενος πεισματικά να υποκύψει στις επικοινωνιακές υπερβολές και τις εσωκομματικές «σειρήνες» για την ανακοίνωση μέτρων «εδώ και τώρα».
Διαβάστε περισσότερα στο mkdn.gr