Με την Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως και τον Γενικό Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Κωνσταντίνο Τσαγκαρόπουλο, συναντήθηκε ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, Ορφέας Γεωργίου, συνοδευόμενος από τον Αντιπρόεδρο της ΟΝΝΕΔ, Παναγιώτη Λεμπέση, τον Υπεύθυνο Πολιτικού Σχεδιασμού της ΟΝΝΕΔ, Δημήτρη Ράπτη, τον Υπεύθυνο Παραγωγικών Τομέων της ΟΝΝΕΔ, Γιώργο Καψιώχα, την Υπεύθυνη Νεανικής Επιχειρηματικότητας & Καταπολέμησης της Ανεργίας της ΟΝΝΕΔ, Φλώρα Μαλασίδη, τον Τομεάρχη Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων ΟΝΝΕΔ, Βαγγέλη Βιλλιώτη και τον Δημήτρη Ντόντη, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ.
Ο Πρόεδρος και τα στελέχη της ΟΝΝΕΔ συζήτησαν με την αρμόδια Υπουργό για την ταλαιπωρία που υφίστανται πολίτες και υπάλληλοι, εξαιτίας του ότι η έκδοση Αριθμού Μητρώου Ασφάλισης (ΑΜΑ), απαιτεί φυσική παρουσία σε κατάστημα ΕΦΚΑ, κατόπιν ραντεβού, γεγονός που συνεπάγεται την καθυστέρηση ολοκλήρωσης της διαδικασίας, λόγω του φόρτου εργασίας.
Στο πλαίσιο αυτό και δεδομένης της ψηφιοποίησης των διοικητικών διαδικασιών που επιτελείται τα τελευταία χρόνια, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr, η ΟΝΝΕΔ κατέθεσε πρόταση στην Υπουργό, με σκοπό τη θέσπιση μίας πλήρως ηλεκτρονικής διαδικασίας έκδοσης ΑΜΑ μέσω της πλατφόρμας e-ΕΦΚΑ.
Η Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ και τα υπόλοιπα στελέχη της Οργάνωσης για την πρότασή τους, τονίζοντας τα εξής:
«Η ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών αποτελεί κεντρικό πυλώνα της πολιτικής μας. Η πρόταση της ΟΝΝΕΔ για τη θεσμοθέτηση μιας πλήρως ψηφιακής διαδικασίας έκδοσης Αριθμού Μητρώου Ασφάλισης (ΑΜΑ) μέσω της πλατφόρμας του e-ΕΦΚΑ είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με το σχέδιό μας για ένα σύγχρονο και λειτουργικό κράτος. Εξετάζουμε κάθε μέσο που μπορεί να διευκολύνει την καθημερινότητα των πολιτών και να μειώσει τη γραφειοκρατία. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ενισχύει, τόσο την προσβασιμότητα των υπηρεσιών, όσο και την αποτελεσματικότητα του e-ΕΦΚΑ».
Ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, Ορφέας Γεωργίου, ανέφερε: «Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει θέσει την ψηφιοποίηση ως έναν από τους κύριους άξονες της κυβερνητικής πολιτικής. Σε συνέχεια της ψηφιοποίησης πολλών διοικητικών διαδικασιών, μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr, η δυνατότητα ηλεκτρονικής αίτησης και έκδοσης ΑΜΑ θα εξαλείψει την ανάγκη φυσικής παρουσίας και θα προσφέρει άμεση εξυπηρέτηση σε όλους τους πολίτες, ιδιαίτερα σε εκείνους που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές. Πρωτοβουλίες σαν αυτή, στοχεύουν στην απλοποίηση των διαδικασιών, στην αύξηση της διαφάνειας και στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των δημόσιων υπηρεσιών».