Με τρεις πολιτικές στοχεύσεις προσπαθεί η κυβέρνηση να θωρακίσει τον τομέα του τουρισμού ενόψει της επικείμενης επανεκκίνησης της τουριστικής περιόδου. Προτεραιότητα να παραμείνουν υγιείς οι εργαζόμενοι, να υπάρχει δυνατότητα να αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν κρούσμα κορονοϊού μεταξύ των επισκεπτών στους τουριστικούς προορισμούς και στα νησιά και τέλος να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας στον τομέα του τουρισμού.
Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη χώρα, που κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Στην εκδήλωση προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα:
Being with the people you love, connecting with nature, feeling free. That's Greek Summer. #VisitGreece pic.twitter.com/2dcSvUICWg
— Υπουργείο Τουρισμού (@MinTourGR) June 4, 2020