Στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (29/3) περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το συγκοινωνιακό μοντέλο, που θα εφαρμοστεί στη Θεσσαλονίκη μετά το 2024. Το μοντέλο το οποίο προκρίνεται, σύμφωνα με πληροφορίες είναι αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στην Αθήνα, αναφέρει η ΕΡΤ.
Η πρόταση για τον νέο ΟΑΣΘ προβλέπει να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας, να εκτελούνται αποκλειστικά αστικές συγκοινωνίες ενώ τα υπεραστικά δρομολόγια να τα αναλάβει ιδιωτικός φορέας.
Η πρόταση αφορά κι άλλες πτυχές του συγκοινωνιακού έργου της πόλης, όπως τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, που πρέπει να διαχειριστεί ο ΟΣΕΘ και να τα εντάξει στο συγκοινωνιακό δίκτυο της πόλης.
Ακανθώδες ζήτημα αποτελεί η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, η οποία ξεκίνησε από το 2017. Ο σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι εφόσον εγκριθεί και ψηφιστεί ο νέος τρόπος οργάνωσης και υλοποίησης του ΟΑΣΘ, να προχωρήσει η διαδικασία της εκκαθάρισης.