Ο φανατισμός τους έχει τυφλώσει. Δεν είδαν τα τρία γνήσια βίντεο

Αφού έκαναν τα πάντα:

1.Για να καθυστερήσουν την έναρξη της δίκης

2.Για να εκτρέψουν την προσοχή της κοινής γνώμης από το αφετηριακό γεγονός της τραγωδίας, δηλαδή τη σύγκρουση δύο τρένων

3. Για να βγάλουν από το κεντρικό κάδρο των ευθυνών τον σταθμάρχη

4.Για να θεμελιώσουν την ύπαρξη εύφλεκτου υλικού που μεταφερόταν παράνομα

5.Για να στηρίξουν την θεωρία του μπαζώματος

6.Για να ενοχοποιήσουν τον Μητσοτάκη και να αναδιαμορφώσουν το πολιτικό τοπίο

7.Για να καταστήσουν αξιόπιστους «πραγματογνώμονες» αμφιβόλου επιστημονικής επάρκειας, ευτελίζοντας τις θεσμικές διαδικασίες.

Τώρα που όλες οι παραπάνω προσπάθειες τους έχουν καταρρεύσει, με θράσος εγκαλούν την κυβέρνηση για :

1.Την επιχειρησιακή διαχείριση της τραγωδίας

2. Όλες τις χρόνιες παθογένειες των ελληνικών σιδηροδρόμων

3.Για την ενίσχυση των ποσοστών της κυρίας Κωνσταντοπούλου

4. Για την καθυστέρηση να ριχθεί φως στα αίτια της τραγωδίας

5. Για την καθυστέρηση της έναρξης της δίκης

6. Για τις δηλώσεις στελεχών της πως υπάρχει συνωμοσία να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια

7. Για ευτελισμό των θεσμών. 

Θα μπορούσα να απαριθμώ και η απαρίθμηση να μην έχει τέλος. Τα χοντρά γράμματα της όλης υπόθεσης είναι πως η μεγάλη πολιτική πλεκτάνη δεν πέτυχε τον στόχο της. Παρά τα λάθη συγκεκριμένων κυβερνητικών παραγόντων οι τελευταίες καταιγιστικές αποκαλύψεις –και αυτές που θα ακολουθήσουν—έβαλαν τέλος στην απόπειρα να αποσταθεροποιηθεί όχι μόνον η κυβέρνηση, αλλά και η βάση της Μεταπολίτευσης. Να σας υπενθυμίσω την ιδέα οι πλατείες να μετατραπούν σε Συντακτική Συνέλευση. 

Τώρα, την φάρσα του παράνομου εύφλεκτου υλικού την υποστηρίζουν μόνον κάτι φανατισμένοι που δεν θέλουν να πιστέψουν ούτε αυτό που βλέπουν. Τα τρία γνήσια βίντεο για αυτούς είναι σαν να μην υπάρχουν. 

Συνεπώς, αφού καταλαγιάσει κι άλλο η σκόνη της δήθεν συγκάλυψης, μπορούμε όμορφα και πολιτισμένα να δούμε πώς θα έχουμε καλύτερο και ασφαλέστερο σιδηροδρομικό δίκτυο, όπως έχουν όλες οι ευρωπαϊκές χώρες. Και το κυριότερο: να αφήσουμε τον ανακριτή να κάνει απερίσπαστος τη δουλειά του, ώστε η δίκη να διεξαχθεί χωρίς άλλη κωλυσιεργία. Το οφείλει η πολιτεία και η κοινωνία στις οικογένειες των θυμάτων. 

ΥΓ 1. Να γνωρίζουν κάποιοι κυβερνητικοί παράγοντες πως στις κρίσιμες στιγμές δεν συγχωρούνται αυθόρμητες αντιδράσεις ούτε υπαναχωρήσεις από πάγιες θέσεις. Μόνο σύγχυση προκαλούν. Ουδείς από την απέναντι πλευρά θα τους χειροκροτήσει. Απεναντίας, με την πρώτη ευκαιρία, θα τους «πυροβολήσουν» για αυτή την υπαναχώρηση. Η πολιτική είναι σκληρό άθλημα και οι αβρότητες και ο αυθορμητισμός δεν αναγνωρίζονται. Προδίδουν μάλιστα μια ασυγχώρητη αφέλεια. 

ΥΓ2. Ο Κώστας Καραμανλής του Αχιλλέα κατηγορήθηκε, πέραν όλων των άλλων, και για τη δήλωση που έκανε ότι τα τρένα μας είναι ασφαλή. Δεν ήταν ούτε ανάλγητος, ούτε αδιάφορος, ούτε ψεύτης, ούτε ανεύθυνος όταν έδωσε αυτή τη διαβεβαίωση. Είχε στα χέρια του το πιστοποιητικό ασφαλείας της Hellenic Train που εξέδωσε ο ΕRA δύο μήνες πριν από το τραγικό δυστύχημα. Ο ERA ( Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων) είναι ο οργανισμός που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου της ΕΕ. Επί του προκειμένου, άδικα κατηγορείται ο Κ. Α. Καραμανλής.