Η Amazon.com αυξάνει τη διαφήμισή της στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X, του δισεκατομμυριούχου Elon Musk, όπως ανέφερε την Πέμπτη (30/01), η Wall Street Journal, επικαλούμενη άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Η σημαντική αλλαγή έρχεται μετά την απόσυρση μεγάλου μέρους της διαφήμισής της από την πλατφόρμα πριν από περίπου από ένα χρόνο, εξαιτίας της ρητορική μίσους.
Το 2023, η Apple απέσυρε επίσης όλες τις διαφημίσεις της από το X, αλλά πρόσφατα βρισκόταν σε συζητήσεις για την επαναφορά διαφημίσεων στην πλατφόρμα, ανέφερε το δημοσίευμα.
Αρκετές διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες τεχνολογίας και μέσων ενημέρωσης είχαν επίσης αναστείλει τη διαφημιστική τους παρουσία στο X, μετά την υποστήριξη μιας αντισημτικής διαφήμισης, η οποία κατηγορούσε ψευδώς μέλη της εβραϊκής κοινότητας ότι υποκινούν το μίσος κατά των λευκών από τον Μασκ.
Τα μηνιαία διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X έχουν μειωθεί κατά τουλάχιστον 55% χρόνο με τον χρόνο κάθε μήνα, από τότε που ο Μασκ αγόρασε την εταιρεία, πρώην Twitter, τον Οκτώβριο του 2022.
Ο ίδιος είχε αναγνωρίσει ότι ένα εκτεταμένο μποϊκοτάζ από τους διαφημιστές θα μπορούσε να οδηγήσει στην πτώχευση του X.
Σημειώνεται ότι ο Μασκ έχει γίνει μία από τις προσωπικότητες με τη μεγαλύτερη επιρροή μετά την επανεκλογή του Τραμπ. Αυτή τη στιγμή ηγείται του Τμήματος Κυβερνητικής Αποδοτικότητας, το οποίο έχει ως στόχο να μειώσει τις κυβερνητικές δαπάνες κατά 2 τρισεκατομμύρια δολάρια.