Τα σχέδια της Apple να επεκτείνει τις υπηρεσίες διαφήμισης παρουσιάζουν οι FT αποκαλύπτοντας ότι ο τεχνολογικός κολοσσός σκοπεύει να ενσωματώσει στο Apple Store ειδικό τμήμα με προτεινόμενες διαφημίσεις.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η καινοτομία αυτή που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέχρι το τέλος του μήνα, θα επιτρέπει στους εμπορικούς πελάτες της εταιρείας να διαφημίζουν τα προϊόντα τους σε περισσότερους χρήστες την ώρα που βρίσκονται στο Apple store και όχι μόνο μέσα από συγκεκριμένες αναζητήσεις τους.
Η κίνηση αυτή έρχεται την ώρα που ήδη υπάρχουν αντιδράσεις από ανταγωνιστές όπως η Facebook, για την πρόθεση της Apple να παροτρύνει τους χρήστες της να επιτρέπουν στις εφαρμογές να χρησιμοποιούν δεδομένα για εξατομικευμένες διαφημίσεις.