Περισσότερα από 100 μουσεία έχει η Βιέννη. Το Vienna Tourist Board χρησιμοποιεί Tεχνητή Nοημοσύνη για να δημιουργήσει παράγωγα με τα αγαπημένα αιλουροειδή - τις γάτες - κλασικών αυστριακών έργων τέχνης στο πλαίσιο καμπάνιας να ενθαρρύνει τουρίστες να επισκεφθούν την αυστριακή πρωτεύουσα και «να δουν την τέχνη πίσω από την AI τέχνη».
Στον έργο του Γκούσταβ Κλιμτ «Το Φιλί» (1907-08), οι φιγούρες αντικαταστάθηκαν στην πλέον πρόσφατη καμπάνια UnArtificial Art με τα χνουδωτά λατρεμένα πλασματάκια· γάτα έκανε κατάληψη στην αυτοπροσωπογραφία του 1912 του Έγκον Σίλε και γάτες αφθονούν στο «Πύργος της Βαβέλ» του Πίτερ Μπρίγκελ του Πρεσβύτερου (περίπου 1563).
«Η καμπάνια έχει στόχο να δείξει ότι η AI τέχνη είναι εφικτή μόνον επειδή ένας αλγόριθμος χρησιμοποιεί ως αναφορά πραγματικά έργα που έκαναν πραγματικοί άνθρωποι, και τα πρωτότυπα μπορεί κάποιος να τα δει μόνο στη Βιέννη. Το ρεύμα του βιενέζικου μοντερνισμού που έφερε επανάσταση στον κόσμο της τέχνης πριν από πάνω από έναν αιώνα συνεχίζει να είναι ζωντανό και να επηρεάζει την τέχνη του σήμερα μέσω αλγορίθμων που κατευθύνουν δημιουργίες AI» είπε, ο Norbert Kettner, διευθύνων σύμβουλος του Vienna Tourist Board.
View this post on Instagram
Παράλληλα με αυτή την ανάλαφρη πλευρά της καμπάνιας, το Vienna Tourist Board επέλεξε τον ιστορικό τέχνης Markus Hübl να διαπαιδαγωγήσει ως προς τη βιενέζικη τέχνη και να εμβαθύνει στο σταυροδρόμι AI τέχνης και ιστορίας της τέχνης, σε μια ταινία μικρού μήκους.