Corleo: Το «άλογο» ρομπότ συνδυάζει την εμπειρία της μηχανής με την προηγμένη τεχνολογία (vid)

Corleo: Το «άλογο» ρομπότ συνδυάζει την εμπειρία της μηχανής με την προηγμένη τεχνολογία (vid)

Την εμπειρία της μοτοσικλέτας με την προηγμένη ρομποτική τεχνολογία συνδυάζει το Corleo, ένα ρομπότ με τέσσερα πόδια το οποίο παρουσιάστηκε στην Expo 2025 της Οσάκα μέσα στο περίπτερο της Kawasaki Heavy Industries με τον τίτλο «Mobile Instincts». Εντασσόμενο στο διαχρονικό μότο της Kawasaki «Fun to Ride», το Corleo είναι σχεδιασμένο ειδικά για να κατακτά ορεινά τοπία και να κινείται με ευκολία σε δύσβατα εδάφη. Ο σχεδιασμός, το σχήμα και η μορφή του είναι τέτοια, ώστε το Corleo να μιμείται το άλογο.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του designboom, το Corleo εκφράζει το όραμα της ιαπωνικής εταιρείας για την ταχύτητα, για το έτος 2050. Το σασί του οχήματος παραπέμπει στην αίσθηση που προσφέρει η οδήγηση μοτοσικλέτας, με τη διαφορά ότι αντί για τροχούς, φέρει τέσσερα πόδια. Οι βραχίονες απορροφούν κραδασμούς και προσαρμόζονται σε δύσκολα τερέν, διατηρώντας την ισορροπία. Στο κάτω μέρος κάθε ποδιού βρίσκεται μια οπλή από αντιολισθητικό καουτσούκ, σχεδιασμένη να «ανοίγει» πλευρικά για σταθερότητα σε επιφάνειες όπως χόρτο, βότσαλα ή βραχώδεις σχηματισμούς.

Υδρογόνο για ηλεκτρική ενέργεια

Η κίνηση του Corleo βασίζεται σε έναν κινητήρα 150 κυβικών που καταναλώνει υδρογόνο και παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Το καύσιμο αποθηκεύεται σε ειδικό δοχείο στο πίσω μέρος, προσφέροντας καθαρή, σχεδόν αθόρυβη λειτουργία με μηδενικές εκπομπές.

Ο ενσωματωμένος πίνακας πλοήγησης δίνει στον αναβάτη πολύτιμες πληροφορίες, όπως η διαδρομή προς την κορυφή, η θέση του κέντρου βάρους και τα επίπεδα καυσίμου. Για τις νυχτερινές εξορμήσεις, φωτεινοί δείκτες προβάλλονται στο έδαφος, διευκολύνοντας την πλοήγηση.

Σχετικά με την εμπειρία της οδήγησης, το Corleo ελέγχεται με φυσικό και διαισθητικό τρόπο. Οι αισθητήρες στους αναβολείς και το τιμόνι ανιχνεύουν κάθε μετατόπιση του σώματος του αναβάτη, επιτρέποντας άμεση και ακριβή ανταπόκριση στις κινήσεις. Η συνεχής επικοινωνία μεταξύ του χρήστη και της μηχανής δημιουργεί μία νέα διάσταση στην οδήγηση, σχεδόν ζωώδη.