«Το 37% των εταιρειών με αντικείμενο τις πωλήσεις χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Αθανασίου MBA Area Sales Manager Vian-Vianex μιλώντας στο συνέδριο Sales in Action που διοργάνωσε η Boussias events.
Παρόλο που υπάρχει ο φόβος ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να απειλήσει θέσεις εργασίας, ο κ. Αθανασίου είναι πεπεισμένος ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα εξελίξει το επάγγελμα του πωλητή. «Θα χαθούν κάποιες θέσεις δεν θα είναι πολλές, θα είναι παραδοσιακές, όμως θα εξελίξει πάρα πολύ το επάγγελμα που λέγεται πωλητής» τόνισε ο ίδιος από το βήμα του συνεδρίου.
«H Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αξιοποιήσει αλγόριθμους για απόκτηση πληροφοριών από τη βάση δεδομένων και να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες διαδικασίες» υποστήριξε ο κ. Αθανασίου για να συμπληρώσει στη συνέχεια «η Τεχνητή Νοημοσύνη θα βοηθήσει στην αναδιαμόρφωση των προβλέψεων με μεγαλύτερη ακρίβεια».
Στη συνέχεια ο κ. Αθανασίου αναφέρθηκε στην αγορά του φαρμάκου. «Όλοι είμαστε καταναλωτές του φαρμακείου. Όλοι πηγαίνουμε ως πελάτες, είναι ένας χώρος υγείας» είπε ο κ. Αθανασίου τονίζοντας πως το 90% του κόσμου που περνάει την πόρτα του φαρμακείου είναι για να αγοράσει ένα φάρμακο.
«Συνολικά καταναλώνονται 432 εκατ. συσκευασίες, κατά μέσο όρο όλοι εμείς καταναλώνουμε 42 συσκευασίες το χρόνο» ανέφερε ο κ. Αθανασίου δίνοντας στη συνέχεια στατιστικά στοιχεία για το μερίδιο αγοράς που έχουν τα φάρμακα.
«Τα φάρμακα που κοστίζουν έως 10 ευρώ έχουν το 67% της αγοράς, τα φάρμακα που κοστίζουν 10-15 ευρώ έχουν το 12,4% της αγοράς και τα φάρμακα που κοστίζουν 20-30 ευρώ έχουν το 4,7%» ανέφερε ο ίδιος.