Το YouTube πραγματοποίησε τον περασμένο μήνα ένα πείραμα στο οποίο ζήτησε από ορισμένους δωρεάν χρήστες να κάνουν αναβάθμιση σε premium λογαριασμό για να παρακολουθήσουν βίντεο σε ανάλυση 4K. Η εταιρεία έχει πλέον τερματίσει αυτή τη δοκιμή - πιθανότατα λόγω της αναστάτωσης που προκλήθηκε από τους χρήστες.
Σε ένα tweet, το YouTube επιβεβαίωσε το τέλος του πειράματος και είπε, «οι θεατές θα πρέπει πλέον να έχουν πρόσβαση σε αναλύσεις ποιότητας 4K χωρίς συνδρομή Premium». Έτσι, όλοι οι χρήστες μπορούν πλέον να παρακολουθούν βίντεο στην υψηλότερη ανάλυση χωρίς να πληρώνουν για συνδρομή.
we've fully turned off this experiment. viewers should now be able to access 4K quality resolutions without Premium membership. we're here if you have other q's
— TeamYouTube (@TeamYouTube) October 17, 2022
Το YouTube διεξήγαγε τη δοκιμή για να μετρήσει τις αντιδράσεις των χρηστών όταν μια συγκεκριμένη λειτουργία προσφέρεται αποκλειστικά από premium συνδρομή. Σε ένα tweet που έχει πλέον διαγραφεί, η εταιρεία είπε σε έναν χρήστη που έλαβε ένα αναδυόμενο παράθυρο που του ζητούσε να αναβαθμίσει ότι ο χρήστης ήταν «ένα μέρος του πειράματός μας για να γνωρίζουμε καλύτερα τις προτιμήσεις λειτουργιών των θεατών Premium και μη Premium».
Η Google χρεώνει 9,99 δολάρια το μήνα για το YouTube Music και 11,99 δολάρια το μήνα για το YouTube premium στις Η.Π.Α. - αυτές οι τιμές διαφέρουν ανά τον κόσμο. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει περισσότερους από 50 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή και στις δύο προσφορές παγκοσμίως. Η συνδρομή Premium προσφέρει λειτουργίες όπως προβολή χωρίς διαφημίσεις, λήψεις βίντεο για κατανάλωση εκτός σύνδεσης και αναπαραγωγή στο παρασκήνιο.
Το YouTube δοκιμάζει πολλούς τρόπους για να μετατρέψει τους δωρεάν χρήστες σε χρήστες επί πληρωμή. Νωρίτερα φέτος, πραγματοποίησε ένα πείραμα που έδειχνε στους χρήστες έως και 11 διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης πριν από την έναρξη ενός μεγάλου βίντεο για να τους επιτρέψει να έχουν μια αδιάκοπη εμπειρία. Αυτή η δοκιμή ήταν βραχύβια και η εταιρεία το τερμάτισε μέσα σε λίγες μέρες.