Άνοιγμα στην αγορά της Ινδίας επιχειρεί η Apple, με τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματός της στη χώρα. Η εν λόγω κίνηση έρχεται σε συνέχεια της απόφασης της εταιρείας να κατασκευάσει σχεδόν το 7% των κινητών της στη χώρα.
Σύμφωνα με αναλυτές η συγκεκριμένη κίνηση προσομοιάζει σε αυτήν που είχε κάνει στην Κίνα, όταν επιχειρούσε να «ανοίξει» διόδους προς το ασιατικό κοινό.
Συγκεκριμένα, ουρές έχουν σχηματιστεί έξω από το πρώτο φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης της Apple στην Ινδία, με εκατοντάδες πολίτες να επιδιώκουν τη δια ζώσης αγορά ενός προϊόντος της εταιρείας από το ίδιο της το κατάστημα.
Μάλιστα, έχουν συγκεντρωθεί από το πρωί της Τρίτης (18/04) έξω από το κατάστημα στη Βομβάη, περίπου 200 οπαδοί από διάφορα μέρη της Ινδίας και ανυπομονούν να δουν από κοντά τον διευθύνων σύμβουλο της Apple, Τίμ Κούκ.
Ο Τιμ Κουκ εγκαινίασε το κατάστημα των 2.600 τετραγωνικών μέτρων της Apple στην Ινδία και έπειτα έβγαλε φωτογραφίες με το προσωπικό και τους οπαδούς του brand.
Σε φωτογραφία που ανήρτησε ο ίδιος, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, έγραψε χαρακτηριστικά: «Η ενέργεια, η δημιουργικότητα και το πάθος στη Βομβάη είναι απίστευτη! Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που ανοίγουμε το Apple BKC - το πρώτο μας κατάστημα στην Ινδία».
The energy, creativity, and passion in Mumbai is incredible! We are so excited to open Apple BKC — our first store in India. pic.twitter.com/talx2ZQEMl
— Tim Cook (@tim_cook) April 18, 2023
Στη φωτογραφία απεικονίζεται στο κέντρο ο Τίμ Κούκ με την ανώτερη αντιπρόεδρο λιανικής, Ντέιρντρε Ο'μπράιαν και το προσωπικό του νέου καταστήματος της Apple να τους περιτριγυρίζει.
Επίσης, ο Τίμ Κούκ σε δελτίο τύπου δήλωσε: «Η Ινδία έχει έναν τόσο όμορφο πολιτισμό και μια απίστευτη ενέργεια και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα αξιοποιήσουμε τη μακρόχρονη ιστορία μας». Σε άλλη δήλωση που έκανε τον Φεβρουάριο ανέφερε ότι είναι αισιόδοξος για την πέμπτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου και ότι η εταιρεία επενδύει σημαντική ποσότητα ενέργειας στην αγορά.
Η προώθηση της Apple στην Ινδία, θα αυξήσει τις πωλήσεις iPhone κοντά στα επίπεδα πωλήσεων που παρατηρούνται σε άλλες αγορές, όπως των ΗΠΑ και της Κίνας, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Η Apple έστειλε περίπου 6,5 εκατομμύρια iPhones στην Ινδία το 2022, ενώ στις ΗΠΑ και την Κίνα στέλνει περίπου 50 εκατομμύρια τον χρόνο, σύμφωνα με την Counterpoint Research.
Η Apple πραγματοποίησε έσοδα ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος μέχρι τον μήνα Μάρτιο, σημειώνοντας αύξηση 50%, όπως ανέφερε γνώστης επί του θέματος.
Να επισημανθεί ότι η εταιρεία στο παρελθόν, συνάντησε δυσκολίες στο άνοιγμα φυσικών καταστημάτων λιανικής πώλησης στη Νότια Ασία και το 2020 άνοιξε το ηλεκτρονικό της κατάστημα, ενώ μέχρι πρότινος τα προϊόντα της ήταν διαθέσιμα μόνο σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου.
Την Πέμπτη η Apple θα ανοίξει άλλο ένα κατάστημα στην πρωτεύουσα της Ινδίας, το Δελχί.
Το αν θα καταφέρει να διεισδύσει στην αγορά της Ινδίας με την ίδια επιτυχία που το έκανε στην Κίνα, θα φανεί εντός του επόμενου διαστήματος.
Διαβάστε επίσης