Οι πωλήσεις των προϊόντων τεχνητής (AR) και εικονικής (VR) πραγματικότητας στην αγορά της ηπειρωτικής Κίνας κατέγραψαν ετήσια αύξηση 62% στις 220.000 μονάδες στο πρώτο τρίμηνο του έτους, όπως έδειξαν τα στοιχεία έρευνας.
Υπό τον ηγετικό ρόλο εσωτερικών κατασκευαστών, όπως, PicoVR, η iQiyi και η DPVR, οι πωλήσεις εξοπλισμού και συσκευών εικονικής πραγματικότητας VR κατέγραψαν ετήσια αύξηση 31%, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία συμβούλων CINNO Research.
Οι πωλήσεις των καταναλωτικών προϊόντων AR στο πρώτο τρίμηνο ήταν 17 φορές περισσότερες, σε σύγκριση με τις πωλήσεις την αντίστοιχή περίοδο της προηγούμενης χρονιάς, ωθούμενες από την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στα γυαλιά AR, τα οποία μπορούν να παρουσιάσουν απεικονίσεις άλλων συστημάτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας ερευνητικής αναφοράς.
Ο ίδιος τύπος γυαλιών AR επιτρέπει την εμπειρία μεγάλης οθόνης σε οποιονδήποτε χώρο, την οποιαδήποτε ώρα, ενώ οι εμπορικές αποστολές σχετικών προϊόντων αναμένεται ότι θα αυξηθούν δυναμικά, καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται, όπως δείχνουν τα στοιχεία της αναφοράς CINNO.