Lucid LCID Air: Ο βασιλιάς της σύγχρονης πολυτέλειας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Shutterstock
Shutterstock
QZ

Lucid LCID Air: Ο βασιλιάς της σύγχρονης πολυτέλειας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Το Lucid LCID 0% Air, που κατασκευάζεται στην Αριζόνα, είναι ίσως ο βασιλιάς της σύγχρονης πολυτέλειας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Έχει τη δική του αεροδυναμική αισθητική σχεδιασμού, την αποτελεσματική διαρρύθμιση, τους τόνους ισχύος, αλλά το νέο μοντέλο 2025 Grand Touring είναι επίσης ο βασιλιάς της εμβέλειας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με βάση την EPA, καθώς υποτίθεται ότι προσφέρει περισσότερα χιλιόμετρα ανά φόρτιση από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αγορά.

Και μπορεί να σας εκπλήξει το γεγονός ότι το Lucid στην πραγματικότητα υποτιμά τις βαθμολογίες της εμβέλειάς του, όπως διαπίστωσε πρόσφατα ο δοκιμαστής του YouTube Kyle Conner με μια δοκιμή πραγματικής εμβέλειας σε όλο τον αυτοκινητόδρομο.

Σύμφωνα με το qz, το Lucid Air Grand Touring με αεροδυναμικές ζάντες 19 ιντσών, χάρη στο νέο για το 2025 σύστημα αντλίας θερμότητας, είναι πλέον ικανό να διανύσει μια απόσταση 512 μιλίων κατά EPA. Στη δοκιμή του στον αυτοκινητόδρομο, ο Kyle κατάφερε να κάνει το αυτοκίνητο να διανύσει 523 μίλια, αν και τα τελευταία δώδεκα μίλια περιορίστηκαν από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου.

Τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν φτάνουν το πλήρες εύρος τους σε δοκιμές σε αυτοκινητόδρομο, επειδή η δοκιμή EPA διεξάγεται σε χαμηλότερες ταχύτητες και είναι λιγότερο ευαίσθητη στην αεροδυναμική αντίσταση. Έτσι, όταν ο Kyle ξεπερνά τον αριθμό των 500 μιλίων με το Air GT, αξίζει να το προσέξετε.

Η δοκιμή περιελάμβανε τη φόρτιση του αυτοκινήτου από τον Kyle στο 100%, και στη συνέχεια βγήκε στον αυτοκινητόδρομο με τον κλιματισμό ρυθμισμένο στους 70 βαθμούς, τα θερμαινόμενα/ αεριζόμενα καθίσματα απενεργοποιημένα, και το cruise control ρυθμισμένο στα 70 μίλια ανά ώρα (72 στο ταχύμετρο) που έχει επιβεβαιωθεί από το GPS. Το μεγαλύτερο μέρος της δοκιμής πραγματοποιείται σε ανοιχτούς αμερικανικούς αυτοκινητόδρομους στα δυτικά, οπότε η κίνηση δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το αυτοκίνητο κατανάλωσε 118 kWh, που μεταφράζεται σε εντυπωσιακά 4,44 μίλια ανά kWh.

Θα πείσει ένα EV με αυτονομία 500 μιλίων κάποιον να κάνει τη στροφή από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα; Εσείς έχετε πειστεί;