Η McDonald's αφαιρεί την τεχνολογία παραγγελίας με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) από τα εστιατόρια drive-through στις ΗΠΑ, καθώς οι πελάτες μοιράστηκαν διάφορες κωμικές ατυχίες.
Μια δοκιμή του συστήματος, το οποίο αναπτύχθηκε από την IBM και χρησιμοποιεί λογισμικό αναγνώρισης φωνής για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ανακοινώθηκε το 2019.
Ωστόσο, δεν αποδείχθηκε απολύτως αξιόπιστο, με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσουν viral βίντεο με παράξενες παραγγελίες που είχαν παρερμηνευθεί όπως παγωτό με μπέικον αλλά και παραγγελίες chicken nuggets αξίας εκατοντάδων δολαρίων.
Η McDonald's δήλωσε στους δικαιοδόχους ότι θα αφαιρέσει την τεχνολογία από τα περισσότερα από 100 εστιατόρια στα οποία τη δοκίμαζε μέχρι το τέλος Ιουλίου, όπως ανέφερε το Restaurant Business.
«Έπειτα από προσεκτική εξέταση, η McDonald's αποφάσισε να τερματίσει την τρέχουσα παγκόσμια συνεργασία μας με την IBM για το AOT [Automated Order Taking] μετά από αυτό το έτος», ανέφερε η αλυσίδα εστιατορίων σε ανακοίνωσή της.
Ωστόσο, πρόσθεσε ότι παραμένει βέβαιη ότι η τεχνολογία θα εξακολουθήσει να αποτελεί «μέρος του μέλλοντος των εστιατορίων της».
Η IBM δήλωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τα McDonald's στο μέλλον.
«Αυτή η τεχνολογία έχει αποδεδειγμένα μερικές από τις πιο ολοκληρωμένες δυνατότητες στον κλάδο, γρήγορες και ακριβείς σε μερικές από τις πιο απαιτητικές συνθήκες», ανέφερε σε ανακοίνωσή της.
«Ενώ η McDonald's επαναξιολογεί και βελτιώνει τα σχέδιά της για την AOT, προσβλέπουμε στη συνέχιση της συνεργασίας μαζί της σε μια ποικιλία άλλων έργων».