Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta Μαρκ Ζάκερμπεργκ ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο του δουλεύοντας στη νέα μονάδα της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) της εταιρείας, σύμφωνα με συνέντευξή του στο Nikkei Asia.
Ο τεχνολογικός γίγαντας, ο οποίος κατέχει το Facebook και το Instagram, ανακοίνωσε προϊόντα τα οποία επικεντρώνεται στη γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη.
Μεγάλα γλωσσικά μοντέλα τροφοδοτούν εφαρμογές όπως το ChatGPT του OpenAI, το Microsoft Bing AI και το Bard της Google.
Για παράδειγμα, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη δημιουργία διαφημίσεων δημιουργώντας διάφορες εικόνες που θα λειτουργούν για διαφορετικά κοινά αντί να βασίζονται σε μια διαφημιστική καμπάνια με μία μόνο εικόνα.
«Η Meta θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει την AI στο metaverse», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ.
Η εταιρεία ελπίζει να εφαρμόσει τελικά την Τεχνητή Νοημοσύνη νοημοσύνης σε όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένων τόσο του Facebook όσο και του Instagram, σύμφωνα με το CNBC.
Διαβάστε επίσης:
Δίνει λύσεις η Βιοηθική στα διλήμματα της Τεχνητής Νοημόσυνης;