Ποιες χώρες περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά σε οθόνη - Η θέση της Ελλάδας

Ποιες χώρες περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά σε οθόνη - Η θέση της Ελλάδας

Τον χρόνο που περνούν οι πολίτες μπροστά σε μία οθόνη ημερησίως υπολόγισε έκθεση της ElectronicHub, στην οποία καταγράφονται αναλυτικά στοιχεία για μία σειρά χωρών του πλανήτη.

Σύμφωνα με την έκθεση ο σημερινός παγκόσμιος ρυθμός δημιουργίας δεδομένων ανέρχεται σε περισσότερα από 325 εκατομμύρια terabytes την ημέρα, ενώ ο μέσος όρος που αφιερώνουν οι χρήστες στο διαδίκτυο ανέρχεται στις 6 ώρες και 27 λεπτά.

Η μελέτη έγινε βάσει στοιχείων που συλλέχθηκαν από το Sleep Cycle, μια δημοφιλή εφαρμογή ανάλυσης ύπνου.

Συγκεκριμένα, όπως περιγράφεται στο TechSport, αν ο ίδιος χρήστης είναι ξύπνιος για 16 έως 18 ώρες την ημέρα, τότε ξοδεύει περισσότερο από το 35% έως 40% της ημέρας του απορροφημένος από κάποια μορφή ηλεκτρονικού περιεχομένου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Νότια Αφρική με 58,2% του συνόλου της μέρας, ενώ ακολουθούν Βραζιλία, Φιλιππίνες και Αργεντινή με 56,61%, 54,44% και 53,8% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση η Ιαπωνία με ποσοστό 21,7%.

Η Ελλάδα βρίσκεται κάπου στη μέση της λίστας με ποσοστό 35,99%.

Περνώντας σε αναλυτικότερα στοιχεία, διαπιστώθηκε ότι οι χρήστες της Νότιας Αφρικής και της Ρωσίας περνούν πάνω από το 25% των ημερών που βρίσκονται σε εγρήγορση στις οθόνες των υπολογιστών. Και όταν πρόκειται για παιχνίδια, η Σαουδική Αραβία είναι ο ξεκάθαρος νικητής, με τους χρήστες να καταγράφουν σχεδόν το 11,5% του χρόνου τους σε αυτά.

Σύμφωνα με την Exploding Topics, οι χρήστες περνούν τον περισσότερό τους χρόνο στο διαδίκτυο με βίντεο (53,72%), ενώ ακολουθούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παιχνίδια με 12,69% και 9,86% αντίστοιχα.

Με βάση αυτούς τους αριθμούς, περισσότερο από το 75% των δεδομένων που καταναλώνονται οφείλεται σε υπηρεσίες και δραστηριότητες όπως το TikTok, το YouTube, το Facebook και τα βιντεοπαιχνίδια.

Πολλαπλές μελέτες έχουν μάλιστα δείξει ότι ο αυξημένος χρόνος στην οθόνη οδηγεί σε παχυσαρκία, αϋπνία, αλλαγές στη νόηση και ανάπτυξη άλλων εθιστικών συμπεριφορών.