Του Γιάννη Γορανίτη
Η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας και μάρκετινγκ Cloudbiz μετονομάστηκε σε Qivos και ανακοίνωσε τα πλάνα της για το άμεσο μέλλον. Πρόκειται για μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες εντός και εκτός Ελλάδας εδώ και δεκατρία χρόνια.
Από το 2016 μάλιστα προχώρησε σε μια ιδιαίτερα σημαντική στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Folli Follie (FF Group), μέσω της οποίας φιλοδοξεί να επεκταθεί περαιτέρω στις αγορές του εξωτερικού, όπου ο Όμιλος FF Group διαθέτει σημαντική παρουσία.
Από τις αρχές του 2017 άλλωστε η εταιρεία διαθέτει φυσική παρουσία στο Λονδίνο, όπου προσφέρει υπηρεσίες CRM/Loyalty και e-commerce σε πολυάριθμους συνεργάτες, ενώ το δεύτερο εξάμηνο του έτος σκοπεύει να αποκτήσει φυσική παρουσία και στο Χονγκ Κονγκ.
4 εκατομμύρια πελάτες
Έχοντας συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και άλλων διαδικτυακών υπηρεσιών στη χώρα μας η Cloudbiz (πλέον Qivos) έχει χτίσει ένα πολυπληθές και πολύ ισχυρό πελατολόγιο, που αριθμεί άνω των 4 εκατομμυρίων μελών από διάφορους κλάδους του λιανεμπορίου και όχι μόνο.
Μεταξύ των πελατών/ συνεργατών της συναντάμε μεγάλα brands όπως η Folli Follie, η Intersport, η IKEA, η Johnson & Johnson, η Marks & Spencer, η Accessorize, η Galerie de Beaute, η L'Oreal κ.α..
Μάλιστα τα οικονομικά της αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ανθηρά για το περασμένο οικονομικό έτος, καθώς το 2016 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 32,3%. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο κύκλος εργασιών για το 2015 ήταν κατά 40% αυξημένος σε σχέση με το 2014 και ανήλθε σε €1.775.000.
Την τελευταία πενταετία μάλιστα η εταιρεία έχει ολοκληρώσει 5.600 προωθητικές ενέργειες, αποτελούμενες από 4.500 SMS καμπάνιες σε 30.000.000 παραλήπτες και 1.100 e-mail καμπάνιες σε 23.000.000 παραλήπτες. Σε αυτό το διάστημα έχει καταγράψει συνολικές συναλλαγές ύψους €19.500.000 και συνολικό τζίρο 1 δισ. ευρώ.
«50% του τζίρου εκτός Ελλάδας»
Σε συνάντησή του με εκπροσώπους του Τύπου, ο CEO της εταιρείας Βαγγέλης Καραλής δήλωσε αισιόδοξος και για το νέο έτος, καθώς η εταιρεία αποκτά ακόμη πιο εξωστρεφές προφίλ και εμπλουτίζει το μπουκέτο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
«Φιλοδοξούμε το 50% του τζίρου μας για το τρέχον έτος να προέλθει από τις δραστηριότητές μας εκτός Ελλάδας», μας είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραλής. Ο ίδιος άλλωστε και η κα. Φανή Χαρμπή, COO και συνιδρύτρια της εταιρείας αποφάσισαν τη μετονομασία της Cloudbiz σε Qivos, εν όψει και της νέας επέκτασης εκτός συνόρων. Στόχος του rebranding ήταν κατά δήλωσή τους η «παροχή ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών υπηρεσιών στον τομέα της διαχείρισης της πελατειακής αφοσίωσης σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα», ενώ παράλληλα θέλησαν να τονίσουν την ελληνική «καταγωγή» της εταιρείας.
Ο κ. Καραλής μάλιστα επέμεινε στην αναγκαιότητα να ακολουθήσει η εταιρεία του όλες τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις, όπως την Τεχνητή Νοημοσύνη και να τις αξιοποιήσει προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους καταναλωτές και να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους.
Δυνατές συνεργασίες
Με παρουσία σε 10 χώρες η Qivos έχει να επιδείξει σημαντικές συνεργασίες με γνωστά brands από όλο τον κόσμο. Προκειμένου να προσφέρει ακόμη πιο προηγμένες υπηρεσίες πρόσφατα προχώρησε σε νέες συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Από τις αρχές του 2017 ανακοινώθηκε η στρατηγική συνεργασία της με την Salesforce Commerce cloud, μια κορυφαία εταιρεία στον τομέα των e-commerce και ψηφιακών υπηρεσιών για εκατοντάδες brands του λιανεμπορίου παγκοσμίως, αλλά και με την Emarsys, η οποία αναπτύσσει λογισμικό αυτοματοποίησης στον κλάδο του marketing για το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σήμερα το ανθρώπινο δυναμικό της Qivos φτάνει τους 57 εργαζομένους υψηλής ειδίκευσης και τεχνογνωσίας, ενώ σύμφωνα με τους επικεφαλής της, ο στόχος είναι να ξεπεράσουν τους 80 έως το 2018.
Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site της. http://www.qivos.com/