Ψηφιακή Τράπεζα της χρονιάς (Digital Bank of the Year) αναδείχτηκε η Alpha Bank στα Digital Finance Awards 2024 ενώ κέρδισε άλλα πέντε βραβεία σε επιμέρους κατηγορίες.
Οι διακρίσεις αυτές, αναφέρει η Alpha Bank, δικαιώνουν τη στρατηγική της τράπεζας για την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, με γνώμονα την απλοποίηση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών συναλλαγής με τους πελάτες της. Ειδικότερα, η Alpha Bank έλαβε δύο Gold Awards στις κατηγορίες «Best Mobile App» και «Best Payments and Transactions Processing Digital Initiative» για την εφαρμογή bizpay, ένα ψηφιακό εργαλείο για την ευκολότερη διαχείριση και καταγραφή του εταιρικού προϋπολογισμού.
Παράλληλα η Τράπεζα κέρδισε Gold Award στην κατηγορία «Best Digital Product Launch» για το myAlpha Vibe, την εφαρμογή για ψηφιακό χαρτζιλίκι που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον γονέων και εφήβων, αλλά και Gold Award στην κατηγορία «Best Card Digital Initiative» για την ευκολία με την οποία οι Πελάτες της μπορούν να αποκτήσουν πιστωτική κάρτα μέσω e-Banking. Τέλος, το myAlpha Web για επιχειρήσεις απέσπασε Silver Award στην κατηγορία «Best Corporate Financing Initiative».
Στην τελετή απονομής των φετινών Digital Finance Awards, τα οποία διοργάνωσε για τέταρτη χρονιά η Boussias events, παραβρέθηκε ομάδα υψηλόβαθμων στελεχών της Alpha Bank με επικεφαλής τον Chief Digital Officer, Μιχάλη Τσαρμπόπουλο.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που οι προσπάθειές μας αναγνωρίζονται. Η ανάδειξη της Τράπεζας ως Digital Bank of the Year είναι απόδειξη πως βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο σε αυτό το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ μας γεμίζει ενέργεια και αυτοπεποίθηση για να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά να διαμορφώνουμε το μέλλον της Alpha Bank με τρόπο που θα βελτιώνει τη ζωή και την επιχειρηματικότητα στην ελληνική κοινωνία», σημείωσε ο κ. Τσαρμπόπουλος ενώ τόνισε ότι η στρατηγική της Alpha Bank για την ψηφιακή μετάβαση περιλαμβάνει λύσεις και υπηρεσίες που προσφέρουν μέγιστα οφέλη σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες.
Να σημειωθεί πως οι συναλλαγές εκτός καταστήματος στην Alpha Bank έφτασαν στο 97%, ενώ πάνω από το 20% των πωλήσεων σε ιδιώτες πελάτες έγινε ψηφιακά το 2023.
Η ψηφιακή εμπειρία πελάτη βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μετασχηματισμού της Τράπεζας, η οποία συμπεριλαμβάνει συνεργασίες αλλά και in-house λύσεις που θα έχουν ως στόχο τον εμπλουτισμό των ψηφιακών εφαρμογών με νέες ή επανασχεδιασμένες υπηρεσίες για απρόσκοπτη και εύκολη χρήση από όλους.