Η τριπλή φετινή διάκριση έχει ιδιαίτερη αξία σε μία περίοδο διαδοχικών κρίσεων και ισχυρών προκλήσεων για τον διεθνή χρηματοπιστωτικό κλάδο, με τις τράπεζες που διακρίνονται να είναι εκείνες που αποδεδειγμένα στηρίζουν τους πελάτες και προσαρμόζονται προκειμένου να ενισχύσουν αποτελεσματικά την οικονομία.
Με τις σημαντικές αυτές διακρίσεις αναγνωρίζεται η συνεπής προσήλωση της Eurobank στην παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πολίτες και τις επιχειρήσεις που σταθερά την εμπιστεύονται, καθώς και η συνέπεια με την οποία υλοποιεί ένα συνεκτικό σχέδιο ανάπτυξης και μετασχηματισμού, με έμφαση στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα.
Η βράβευση της Eurobank από το The Banker των Financial Times ως Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα για το 2022 αποτελεί την τρίτη (3η) κατά σειρά σχετική διάκριση που προστέθηκε φέτος στο ενεργητικό της. Το βραβείο παρέλαβε σε ειδική εκδήλωση στο Λονδίνο, την Πέμπτη, 1η Δεκεμβρίου 2022, ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας της Eurobank, κ. Μιχάλης Βλασταράκης.
Στην αξιολόγηση προσμετρήθηκαν τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα, η σταθερή βελτίωση των βασικών δεικτών της Τράπεζας, η πώληση πλειοψηφικού ποσοστού στον τομέα αποδοχής πράξεων πληρωμών και εκκαθάρισης συναλλαγών καρτών (σ.σ.: μεταβίβαση του ποσοστού 80% των μετοχών της Cardlink One στη Worldline, με την Eurobank να διατηρεί το 20%, κατόπιν της απόσχισης του κλάδου αποδοχής πράξεων πληρωμής και εκκαθάρισης συναλλαγών της Τράπεζας στην Cardlink One), καθώς και το επιχειρηματικό της μοντέλο με διαφοροποιημένη ροή εσόδων, εξαιτίας και της ισχυρής διεθνούς παρουσίας του Ομίλου.
Συνεκτιμήθηκαν, το μεγάλο πρόγραμμα μετασχηματισμού της Τράπεζας προς την EUROBANK 2030 και η εισαγωγή του καινοτόμου μοντέλου Phygital, που αξιοποιεί συνδυασμένα την άρτια τεχνολογική υποδομή με τον ανθρώπινο παράγοντα για απλή, γρήγορη, προσωποποιημένη και ασφαλή εξυπηρέτηση 24/7.
Επιπλέον, συνυπολογίσθηκε και το Digital Safe Box, το ολοκληρωμένο περιβάλλον συναλλαγών και υπηρεσιών που περιορίζει τη γραφειοκρατία και επιταχύνει τη διαφανή και ευέλικτη εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από όλα τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια. Είναι ενδεικτικό πως, από τον Ιανουάριο του 2021 έως και τον Ιούνιο του 2022, μέσω του Digital Safe Box πελάτες απέκτησαν περισσότερα από 50.000 νέα προϊόντα.
Είχε προηγηθεί τον περασμένο Ιούλιο η διάκριση της Eurobank ως η Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα στο πλαίσιο των βραβείων Awards for Excellence 2022 του διεθνούς φήμης περιοδικού Euromoney. Κατά την αξιολόγηση συνεκτιμήθηκαν οι συνολικές οικονομικές επιδόσεις της Τράπεζας, καθώς και η στρατηγική και οι πρωτοβουλίες της με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη. Tέλος, τον Μάιο του 2022 η Eurobank βραβεύθηκε ως Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα για το 2022 από το διεθνούς κύρους περιοδικό Global Finance, αναγνωρίζοντας τη συνέπεια με την οποία η Τράπεζα στηρίζεις τους πελάτες της και παρέχει σύγχρονες πρωτοποριακές λύσει, συμβατές με τις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες τους.