Γιατί Millennials και Gen Z επενδύουν στην ταξιδιωτική ασφάλιση
Shutterstock
Shutterstock

Γιατί Millennials και Gen Z επενδύουν στην ταξιδιωτική ασφάλιση

Παρόλο που δεν έχει ριζωθεί βαθιά στη νοοτροπία του Έλληνα ταξιδιώτη, η ταξιδιωτική ασφάλιση είναι μια τάση που φαίνεται να κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς εξοικειωμένους με τη διαχείριση κρίσεων.

Παρά τον πληθωρισμό, οι γενιές Gen Z καιι Μillennials είναι αποφασισμένοι να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα ξοδέψουν λίγο περισσότερα χρήματα.

Ειδικότερα, οι νέοι που έχουν γεννηθεί μεταξύ 1997 και 2012 δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχή και δηλώνουν πρόθυμοι να κόψουν άλλες δαπάνες, για να πληρώσουν τα ταξίδια τους.

Ενώ σχεδόν τα δύο τρίτα, ή το 73%, των ανθρώπων είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον χρεώσεις για ταξιδιωτική ασφάλεια ή επιλογές κράτησης με επιστροφή χρημάτων για τα ταξίδια τους, οι Gen Zers και οι millennials είναι πολύ πιο πρόθυμοι -σε ποσοστό 87% και 83%, αντίστοιχα να πληρώσουν επιπλέον για ταξιδιωτική προστασία σε σύγκριση με άλλες γενιές, σύμφωνα με έκθεση της Bank of America. Η τράπεζα πραγματοποίησε έρευνα σε 2.003 καταναλωτές τον Ιούνιο.

«Νομίζω ότι πολλά από αυτά έχουν να κάνουν με τον τρόπο ζωής των διαφόρων γενεών και με το πού ταξιδεύουν», δήλωσε η Mary Hines Droesch, επικεφαλής καταναλωτικών και μικρών επιχειρηματικών προϊόντων στην Bank of America. 

Ενώ η Bank of America έθεσε το ερώτημα διαφορετικά σε προηγούμενη, παρόμοια έκθεση, τα τελευταία ευρήματα φαίνεται να αντιπροσωπεύουν αύξηση. Όταν η τράπεζα διεξήγαγε έρευνα σε 2.020 καταναλωτές σχετικά με τις αποταμιεύσεις και τις καταναλωτικές τους στάσεις και συμπεριφορές τον Μάρτιο του 2022, το 54% όσων σχεδίαζαν να ταξιδέψουν δήλωσαν ότι θα αγόραζαν προστασία ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένου του 73% της Gen Z και του 65% των ταξιδιωτών της χιλιετίας.

Η Gen Z ταξιδεύει περισσότερο από τους Gen Xers και τους baby boomers και είναι στο ίδιο επίπεδο με τους millennials, οι οποίοι βρίσκονται σήμερα στο επίκεντρο της τουριστικής βιομηχανίας.

Δεδομένου ότι οι νεότερες γενιές μπορεί να αντιμετωπίζουν αυστηρότερους περιορισμούς, από τον διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο έως τα οικονομικά, αποφεύγουν το ρίσκο όπου και όταν μπορούν για να διασφαλίσουν ότι τα ταξιδιωτικά τους σχέδια θα κυλήσουν ομαλά.