Εκστρατεία ενημέρωσης από την Merck για τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Εκστρατεία ενημέρωσης από την Merck για τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Ο Μάρτιος σηματοδοτεί το μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του παχέος εντέρου σε πολλές χώρες παγκοσμίως. Η Merck, πιστή στη δέσμευσή της απέναντι στους ασθενείς και στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας, οργάνωσε και υλοποίησε δράσεις, εμπλέκοντας ενεργά τους εργαζομένους της στις χώρες που δραστηριοποιείται.

Στόχος ήταν να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει σχετικά με την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του παχέος εντέρου. Στο πλαίσιο αυτό, η Μerck Ελλάδος, με την ενεργή εμπλοκή των εργαζομένων της, συμμετείχε στις δράσεις ενημέρωσης που διοργανώθηκαν παγκοσμίως, καθώς και σε επιπλέον δράσεις που υλοποιήθηκαν με δική της πρωτοβουλία. Πιο συγκεκριμένα:

 

1)   Ο χρόνος σου «μετράει»…  

Από την 1η έως και την 31η Μαρτίου 2016, ο χρόνος που διέθεσαν οι εργαζόμενοι για κάθε αθλητική τους δραστηριότητα, όπως προσωπική ή ομαδική προπόνηση, συμμετοχή σε ομαδικά αθλήματα καθώς και στον Ημιμαραθώνιο 2016, εξαργυρώνεται σε χρήματα. Με σύνθημα “Κάθε στιγμή, κάθε λεπτό, κάθε ώρα σου, κάνει τη διαφορά... σε αυτούς που έχουν πραγματικά ανάγκη!!”, οι εργαζόμενοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν 2.000 λεπτά αθλητικής δραστηριότητας και να τα εξαργυρώσουν στο χρηματικό ποσό των 1.000€, τα οποία η Merck θα προσφέρει στο Σύλλογο ασθενών με σύνδρομο V.H.L. (Von Hippel-Lindau).

Το σύνδρομο V.H.L είναι μια από τις 7.000 γνωστές κληρονομικές ασθένειες που προκαλεί την ανάπτυξη όγκων σε ένα ή και περισσότερα όργανα του σώματος. H Οικογένεια του V.H.L., είναι ο κύριος φορέας υποστήριξης και το κέντρο ανταλλαγής πληροφοριών για το V.H.L., προς όφελος των ασθενών, καθώς και το κέντρο αναφοράς φροντιστών, ερευνητών, κλινικών γιατρών και του ευρύτερου κοινού.

 

2)   Ντύσου «στα μπλε»!

Την Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016, όλοι οι εργαζόμενοι υποστήριξαν την πρωτοβουλία “Go lue” της EuropaColon φορώντας ρούχα σε μπλε χρώματα και σηματοδοτώντας την έναρξη του Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο παχέος εντέρου. Όλοι μαζί Φωτογραφήθηκαν «στα μπλε», αναρτώντας τις φωτογραφίες τους στο εσωτερικό εταιρικό δίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).

Η EuropaColon είναι μια Ευρωπαϊκή οργάνωση που στοχεύει να ενώσει ασθενείς, φροντιστές, επαγγελματίες υγείας, μέσα μαζικής ενημέρωσης και το κοινό για την καταπολέμηση της νόσου. Η οργάνωση αυτή τη στιγμή εκπροσωπείται από 40 ομάδες σε 31 ευρωπαϊκές χώρες και έχει αναγνωριστεί ως η φωνή των ασθενών με καρκίνο παχέος εντέρου στην Ευρώπη.

 

3)   Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τον καρκίνο σε συνεργασία με τις W4O – Women 4 Oncology

Την Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2016, η Merck σε συνεργασία με τις Γυναίκες στην Ογκολογία – Women for Oncology, πραγματοποίησε για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους εκπαιδευτικό σεμινάριο για τον καρκίνο με εστίαση στον καρκίνο παχέος εντέρου, στομάχου, προστάτη και τον ουρολογικό καρκίνο.

Οι «Γυναίκες στην Ογκολογία» είναι ένα δυναμικό και πρωτοπόρο δίκτυο γυναικών που ασχολούνται με την Ογκολογία, με κύριους στόχους την προώθηση του διαλόγου για ευκαιρίες, λύσεις, απαντήσεις σε κοινά προβλήματα, καθώς και την υποστήριξη, ενημέρωση και ουσιαστική κοινωνική προσφορά.

 

4)   Έλεγξε τις γνώσεις σου! / Quiz

Από τις 23 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου 2016, οι εργαζόμενοι της Merck συμμετείχαν σε ένα κουίζ γνώσεων σχετικά με την πρόληψη, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση του καρκίνου παχέος εντέρου.

 

5)   Healthy reakfast!

Την Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016, όλοι οι εργαζόμενοι, συναντήθηκαν στις 9 π.μ. στα γραφεία της Merck για ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό, όπου και συζήτησαν με εξειδικευμένη διατροφολόγο– διαιτολόγο για τη σημασία της καλής διατροφής στην πρόληψη του καρκίνου και τη διατήρηση της καλής υγείας.

Η Μαρία Σπανοπούλου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Merck, δήλωσε: «Στο πλαίσιο του μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του παχέος εντέρου και της εταιρικής υπευθυνότητας, οι εργαζόμενοι της Merck συμμετείχαν ενεργά σε δράσεις με στόχο την ενημέρωση, την πρόληψη και την έμπρακτη στήριξη των συνανθρώπων μας που πάσχουν από καρκίνο. Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση, ενισχύοντας την ευαισθητοποίηση γύρω από αυτό το τόσο σημαντικό θέμα και πάντα σε εναρμόνιση με το παγκόσμιο εταιρικό μας σύνθημα «As One For Patients».